SEARCH

neděle 6. listopadu 2016

#49 Lover Of Books

Jak už VŠICHNI víte, jsem knihomol. Hodně velký knihomol. Jsem milovnice knih, která bohužel postrádá čas na čtení. Ale rozhodla jsem se to změnit. A tak tu mám pro Vás (i pro sebe) menší výzvu.

Dala jsem si challenge, že každý měsíc přečtu alespoň jednu knihu. Zatím se mi to daří. A s tím přichází i nová série. Doufejme. Na konci každého měsíce Vám sepíši článek o tom, co jsem přečetla. Tímto chci vyzvat i Vás. Pojďte se mnou podniknout cestu plnou krásných příběhů, o kterých se Vám bude zdát. Tak, a jdeme na to, proč vlastně píši tohle.

Tuhle knihu zná každý. Úplně každý. A jedná se o Bábovky. Tato knížka je velice vychvalovaná, opravdu hodně se o ni mluví, mě ale zase tak moc nezaujala. Spisovatelka Radka Třeštíková pojednává o příbězích dvanácti žen. Všechny se nějakým způsobem znaly. Co se mi na ni tolik nelíbilo? Všichni se podváděli, měli děti, i na nějaké to násilí přišlo. Těhlech knih je tolik, že už ani nejde něčím vyčnívat. Paní T. nedokončovala příběhy. A to mě nejvíce štvalo. Nenávidím, když někdo nedokončí příběh. Co pak? Co se stalo? Abych nebyla pesimistická, nejvíce se mi líbil příběh Nikoly. Byla ve stejném věku jako já, a tak se mi asi líbil. Nee že bych tuhle knihu dávala všem, ale ani bych ji nedoporučovala. Prostě, toho, koho zaujme, tak si ji přečte. Jaký názor na ni máte Vy?


Miluji detektivky a krimi. Jsem velká milovnice Sherlocka Holmese, seriálů typů Castle, The Mentalist, anebo třeba Bones. Knihu Písečný muž jsem dostala od mé kamarádky Denči k narozeninám. A musím říct ANO!! (napůl ano) "Knihy od Larse Keplera jsou jiné, než ostatní. Jediný spisovatel, kterýho mám rád"- poznatky mého taťky. Já nevím. Jsem u knih strašně kritická. Strašně krásně se četla, manželé opravdu skvěle píší. Ale něco mi tam chybělo. A já nevím co. Ve zkratce. Masový vrah je zavřen ve speciální psychiatrické věznici. Hledají se dvě děti, které ale 13 let nikdo nenašel. Jeden kriminalista pořád věří, že jsou naživu a se svým týmem je hledají a snaží se dostat nějaké informace z toho masového vraha. Strašně blbě vysvětluji, ale tuhle knihu opravdu doporučuji. Je opravdu těžké, když chcete něco říct o příběhu, ale vy vlastně nesmíte, jinak byste mohli spoilerovat.


Třetí, a tudíž poslední knížka tohoto měsíce je Než jsem tě poznala. Všichni asi znáte film. Já ne. Ale plánuji se na něj podívat! Slibuji. Tahle kniha mě naprosto uchvátila. Patří asi mezi mé nejoblíbenější. Příběh pojednává o holce, která dostane padáka. Hledá si práci, najde ji u kluka, který je ochrnutý na celé tělo. Nesnášejí se, ale postupně se do sebe zamulijí. Zní to jako strašná slaďárna, ale já opravdu neumím vysvětlovat. Prostě doporučuji VŠEM!! M I L U J U


Jup, tohle je konec. Vy mi do komentářů napište co právě teď čtete. (já mimochodem čtu Deník Anny Frankové) Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤❤❤

P.S. Normálně bych ty knížky nafotila, ale já blbec jsem všechny vrátila svým majitelům. A tak tady máte alespoň počítačovou verzi.

P.S.S. VÍCE ČTĚTE!!! 

Žádné komentáře :

Okomentovat