SEARCH

pátek 8. ledna 2016

#17 Winter with my darling



Sníh. Je všude. I když jen pár centimetrů, i tak bílá pokrývka přikryla naši zem. A toho jsem museli s mým nejmilejším  využít.

Mysleli jste si, že se bavím o člověku, že ano? (i když jste to mohli poznat z první fotky) Sníh milujeme oba dva neskutečně moc a jsme rádi, že i v Česku konečně něco napadlo.

Mým čtyřnohým kamarádem je pejsek Gaston. Je to zlatý retrívr a na tomhle světě jsme spolu bok po boku už 14 let. Někdy mu říkám i "Smráďo". Ne, že by nějak divně voněl, ale jednou jsem mu takhle nedopatřením řekla a tak mu to zůstalo do teď. Máte Vy nějakého domácího mazlíčka?

Líbí se Vám tohle počasí? Já ho naprosto miluji. Ale nějaké ty negativy mu přeci jen musím vytknout. Zima. Nemyslím tím roční období, ale teploty, co mi hlásí ráno meteostanice. Každý den vycházím ráno v 7 a je třeba 8 pod nulou. To vždycky nadávám jako dlaždič. Tma. Jak už jsem psala výše, každý den vycházím brzy a tma je jako v pytli. Vždy se modlím, ať nezakopnu o náhodný kořen, anebo se nerozplácnu po chodníku jako rozbité vajíčko. A strašně moc mi vadí, že vycházím za tmy a za šera se vracím domů. Chtěla bych zase léto. Ne kvůli tomu, že bude teplo, to já ostatně nemám ráda, ale slunce zapadá za hory až kolem 8 večer. A teď? Teď je tma už kolem 4, a to mě pěkně vytáčí.

Na ukázku jsem Vám (samozřejmě) nafotila "pár" fotek s Gastonkem ❤️ Doufám, že se Vám fotky a článek líbil a já se na Vás budu těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️







Vím, předposlední 2 fotky jsou rozmazané, ale já jsem je sem prostě musela dát. Mě se strašně líbí ❤️




1 komentář :

Unknown řekl(a)...

Ten pejsek je cuteee <3

Okomentovat