SEARCH

středa 13. ledna 2016

#18 Ice kingdom


Ve sluchátkách mi hraje The Lakes od RHODES a já se procházím po naší zahradě s foťákem v ruce. Je mi zima, velká zima, ale za ty fotky to stojí. Fotím snad vše. Od rampouchů visících na střeše po zamrzlé květy. Vždy mi padá brada dolů, když se podívám na dílo přírody. Taková krása zahalená v ledu.

Byli jste se už i Vy někam projít? Já takovéhle procházky miluji, ať už je zima nebo léto, ať se vydám do měst nebo do lesů. Je mi to jedno. Každá věc v sobě skrývá tu dobrou stránku.

Tenhle článek bude mnohem, mnohem kratší než mé ostatní, spíše bude jenom o fotkách. Já doufám, že se Vám fotky líbí a budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️









Tahle fotka nemá vůbec žádný smysl, ale líbilo se mi, že je to tak zamrzlé.







Tady se někdo asi pokoušel udělat andílka :D


1 komentář :

Lena řekl(a)...

Fakt krásne fotíš,aj na IG máš super fotky ^^ ja som bola fotiť naposledy na začiatku Januára, aj teraz by som šla, ale som chorá :( snáď sa ten sneh udrží, ešte chcem pofotiť nejaké fotky :)
Leena'sBlog

Okomentovat