SEARCH

sobota 8. října 2016

#47 My Birthday party


Jo, já vím. Článek přidávám asi sto letech. Za to se Vám omlouvám, ale všichni známe nedostatek času (anebo opravdu velký dostatek lenosti). Jak jsem psala, budu se snažit přidávat alespoň jeden článek týdně. Snad se mi to podaří. Doufejme.

Sice o týden později, ale přeci někdy Vám píši článek o narozeninách. Tedy o oslavě s mými kamarádkami. Budou zde hlavně fotky, myslím si, že komentáře nebudou potřeba.

Bylo nás sedm. Sice název knihy je "Bylo nás pět", ale nás bylo prostě sedm. A já byla skoro nejstarší. A nejmenší. Jo, takovýhle problémy mám všude. Na fotkách napočítáte jenom 6 holek, protože jedna musela odjet dříve, a já nestihla se sní vyfotit.

A proč se s Vámi chci podělit o tento článek? Kvůli fotkám. Myslím si, že Vám některé opravdu zvednou náladu a hlavně se u nich zasmějete. Vím, mám úžasné kamarádky.






A můj ksicht znáte. Ano, schválně jsem vybrala ty "nejhezčí". Vždyť jsem říkala, že mám krásné kamarádky. (což je náhodou pravda)




O zábavu jsme měli postaráno. Ještě bylo celkem teplo, a tak jsme se koupali v bazéně, hráli balonkovou bitvu, kterou NIKOMU NEDOPORUČUJU!!! Já jsem pak musela druhý den sbírat balonky po celé zahradě, a řeknu Vám, moc velká zábava to nebyla.





¨


Snažili jsme se i o hru "Zvířata", postupně ale musely všechny odjíždět, tak to pak nebyla moc velká zábava. Nejlepší "zvíře" měla Verča, která byla Voldemort. Hádejte, jak ho udělala?




Pekla jsem. A málem jsem všechno spálila. Ale asi se to dalo jíst. U toho jsme vedli tolik rozhovorů, že už ani nevím, o čem jsme si povídali. Ale bylo to super!!





Chtěla bych Vám holčiny poděkovat. Za všechno!! Za zábavu, za dárečky a hlavně za to, že jsem Vás mohla potkat. Mám Vás ráda!! ❤❤❤❤❤

Už bych to mohla ukončit, co myslíte? Užijte si víkend!! Bye bye sweethearts ❤❤❤

Žádné komentáře :

Okomentovat