SEARCH

pondělí 26. září 2016

#46 It´s my birthday!!


"Hodně štěstí, zdraví. Hodně štěstí, zdraví." slyším zpívat ze zdola mé rodiče, raději se zahrabu do peřiny a ani se nehnu. Píseň, která mi každým rokem rve uši se dnes stala mým budíkem? Asi ano. Ale co. Jednou za rok to přežiju, nebudu si kazit dnešek. Dnes je totiž můj den!!

Taťka mě celý měsíc straší občankou. Já ale nechci. Nechci mít občanku, nechci být "občan Pavla", a hlavně nechci mít 15. To se mi asi bohužel nesplní. Chci být ještě malý dítě. No, malá sice jsem, zato dítětem jsi jenom jednou. A to já jsem už vyčerpala.



 Narozeninová oslava mě čekala v Sobotu. A jako normálně se to neobešlo bez stresů, že nestihnu uklidit, nemám žádný zákusek anebo že dojdou jednohubky. O zákusek se ale postarala mamča. Každý rok mám dort. Letos jsem ale žádný nechtěla. Mamka to ale vyřešila po svém, vzala foťák a z něj vzešel dort. Za nádhernou práci moc děkuji paní cukrářce. Byl nádherný a moc dobrý.




Tak, říká se, že 15 máš jenom jednou. To je pravda. A já si je hodlám náležitě užít. Přesně za 2 měsíce jsou Bastille. Přesně za rok mi bude 16. Achjo. Toto letí. Narozeniny si užiju ve škole. A pak mě čeká celý den učení. Už se těším! (slyšíte tam tu dávku ironie, že ano?)


Mohla bych to ukončit, raději se jdu učit. Budu se na Vás těšit doufejme u brzkého článku. Bye bye sweethearts ❤❤



P.S. Omlouvám se, že nejsem moc aktivní. Nemám vůbec čas, znáte to. Pořád se musím učit, doufám ale, že se mi podaří alespoň jednou týdně vydat článek. A pak tomu nepřispělo rozbití mého notebooku, už je ale v pohodě. 


P.S.2 Děkuji moooooc všem za krásná přání  Mám Vás ráda 

Žádné komentáře :

Okomentovat