SEARCH

úterý 22. prosince 2015

#13 Christmas is coming


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dalšího článku. Předem bych se chtěla strašně moc moc moc omluvit, že jsem nebyla 2 týdny vůbec aktivní, ale měla jsem toho strašně moc a čas není k dispozici. A ještě se chci omluvit, že  jsem zatím nenapsala článek o Polsku, ale bude co nevidět!! Dneska bych se chtěla zaměřit na Vánoce, protože ty jsou tady už pozítří. Můžeme jít na to, co říkáte?

"Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady." říká pořád má mladší sestra a mě už z toho hrábne. Já se taky těším na Vánoce, ale jak to pořád opakuje, pomalu ale jistě je začínám nemít ráda :D Nene. Já Vánoce miluji. Jenom nechápu, proč z nich všichni tak šílí. Vánoce jsou svátky klidu, no ne? Když se dívám na ostatní lidi, moc mi to teda nepřipadá. Všichni jsou naštvaní, že nekoupili své dceři Barbie, neví, co si mají dát navzájem a nebo nekoupili dost velkého kapra. Takhle mi dnešní Vánoce připadají. A ani necítím vánoční náladu. Nevím čím to je, ale vůbec nemám pocit, že by  byly Vánoce. Jako kdyby byl podzim. Je to tím, že není sníh?  Nemyslím si. Nepomůžou tomu ani ponožky se sobem, horká čokoláda, Let It Snow, vánoční stromeček a ozdoby, Grinch, prostě nic. A to mě mrzí. Už si ani nepamatuji, kdy jsem naposledy viděla sníh (samozřejmě ano, např. na sjezdovkách, ale všichni mě chápete ne?). Taky Vás to mrzí?




Kapr je při štědrovečerní večeři zásadou, v dnešní době se už skoro nejí. My máme se sestrou vždy rybí prsty a jediní, kdo konzumují kapra jsou rodiče. Nechuť a odpor ke kapru jsem si zabudovala už od dětství. Ta hnusná chuť bahna se mi vryla do chuťových pohárků a od té doby ho nemůžu ani cítit. Co Vy jíte na slavnou večeři? Taky nemáte rádi kapra a nebo jste jedni z těch, kteří pořád dodržují tradici?



Vánoční stromeček. Ozdoby na něm svítí, vůně jehličí nás zcela omámí a tuny jehličí spadané pod ním. Tedy pokud nemáte umělý. My vždycky máme živý a tenhle rok máme kanadskou jedličku.  A abych byla upřímná, mě se celkem nelíbí. Ale na tom nesejde. Když jsme ho ozdobili, byl mnohem hezčí. A co vy? Jaký máte stromeček.


 

Tím se dostáváme na úplný konec. Chtěla bych Vám všem popřát ty nejkrásnější Vánoce, užijte si je a ať se Vám splní vše, co jste si přáli. Ještě trošku předbíhám, ale šťastný Nový rok 2016. Mám Vás všechny ráda. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️






Žádné komentáře :

Okomentovat