SEARCH

čtvrtek 31. prosince 2015

#15 Year 2015 and New Year 2016




gif, 2016, and gifs image


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u nového článku. Dnes je 31.12. 2015. Tenhle článek bych chtěla napsat o roce 2015, co se v něm přihodilo, stalo a jak si představuji nadcházející rok 2016.
Rok 2015 byl podle mě jeden z nejlepších roků. V nějakých ohledech byl špatný, to ano, ale nad těmi špatnými věcmi převažují ty dobré. Například Instagram. Ano, musím ho cpát všude. Díky němu jsem si založila tenhle blog. Díky němu jsem se našla ve focení a začalo mě to nehorázně bavit. Tohle všechno by nevzniklo, kdyby nebylo VÁS. Lidí, kteří mě sledují, podporují mě v tom, co mě baví a za to Vám strašně moc děkuji. Psala bych snad milion "děkuji" a i to bylo málo. Ale já jedno nechápu. Začátkem Září jsem měla necelých 400 follow. A teď?! Teď se blížíme ke 4K!!! Já Vás fakt miluji. Miluji Vás za to, že mi každý den pošlete pěknou zprávu, napíšete komentář, osrdíčkujete fotku, sledujete mě. Vždycky mi udělá strašnou radost i malinkatý komentář. Kdyby mi někdo před půl rokem řekl, že mě bude sledovat necelých 4K lidí a bude mě mít někdo za vzor, vysmála bych se mu do obličeje. Opak je ale pravdou. A co Vy? Z čeho jste měly v roce 2K15 nevetší radost?

Konečně jsem se začala plně věnovat Ig, pořádně rozjela blog, začala se učit na klavír, dočetla všechny díly Harryho Pottera, poznala hodně nových kamarádů (viď Natálko :DDD) a plno dalšího. Do nového roku bych chtěla vykročit správnou nohou, tak doufám, že se mi to podaří. Sepsala jsem si pár předsevzetí a snad všechno v roce 2016 stihnu. Máte taky svá předsevzetí?

Někdo by čekal, že článek o Novém roce bude dlouhý jako nákupní seznam, když jsou slevy. U mě to tak není. Už tohle napsat mi dalo pěknou práci. Teď trošku odbočím, ale je 7:00 Pm a mě se chce spát. Tak jsem zvědavá, jak dlouho vydržím vzhůru. Co Vy a Silvestr?

Tímto se dostáváme na konec článku a roku 2015. Přeji Vám krásný Silvestr a ještě krásnější rok 2016. Mám Vás ráda. Vaše Pája ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


2016, new year, and happy image


Žádné komentáře :

Okomentovat