SEARCH

středa 2. prosince 2015

#12 Random


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dalšího článku!! Asi jste se zarazili nad názvem dnešního příspěvku (anebo taky ne). Je tu problém s názvem, nebo spíše s obsahem. Mé články mají vždy nějaké téma, věc, na kterou se zaměřím a o té poté sepíšu článek. Dnes se ale stala nehorázná věc!! Neumím vymyslet žádné téma a ani smysluplný obsah. To se někdy stává, no ne? Tak jsem se tedy rozhodla, že kašlu na nějaké téma, prostě budu psát co se mi za poslední dobu stalo a bude dít.

První položka napsaná v mé složce "BLOG" se nazývá "výlety". S rodinou se chystáme jet na Silvestra do Jeseníků, oslavit nový rok v horách, ale pro mě tou hlavní pointou jsou lyže!! Whooo. Jezdíme tam na Silvestra každý rok a já se strašně mooc těším, až si obuji lyžáky, hupsnu na lyže a hurá sjet ty bílé kopce. Tohle není ale poslední výlet do hor. Na Jarní prázdniny jedeme do italských Alp, rozhodně čekejte z obou dvou "horských výletů" články a fotky budou na Ig (klik). Další dobrodružství (nebo spíše stres) mě čeká příští Pátek, Sobotu a Neděli. Jedeme s pěveckým sborem do Polska na celostátní soutěž a jestli to nevyhrajeme, tak se můžu rovnou odstřelit :D. Ale ne. Není přeci důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Plánujete jet někam na výlety?






Další poznámkou jsou "Vánoce". Dodatečně Vám přeji krásný Advent ❤️. Ještě jenom 22 dní a máme tady nejkrásnější den v roce= Vánoce. Není to hlavně kvůli dárkům, ale kvůli té atmosféře. Ve vzduchu cítíme perníčky, dobrou náladu, kapra, jehličí, všude svítí malé barevné žárovečky, prskavky a z rádia se lynou tóny koled. To je to, co na Vánocích miluji. Všichni jsou v pohodě (teda až na některé jedince), prozpěvují si koledy a mají na sobě svetry norským vzorem. Teď trochu mimo mísu, ale máte už nakoupené dárky? Já totiž ne :D. Ale zítra se na ně chystám. Doufám, že vyberu alespoň něco pěkného a dotyčnému se to bude líbit. Máte už doma vánoční stromeček? My ano, ale pořád stojí venku na zahradě. Zdobíme ho až 23. Prosince. Máte umělý nebo živý stromeček. My máme vždycky živý. Také se těšíte na Vánoce?





Po týdnu jsem zpátky, zdravá a živá a vracím se zpět do školy. Už mi začala docela chybět. Celý den jen ležet v posteli, to není nic pro mě. Já jsem docela hyperaktivní člověk a tohle bylo pro mě jako mučení. Ale za ten týden jsem stihla naplánovat články, vyfotit snad milion věcí, udělat adventní kalendář, naplánovat dárky, takže to k něčemu alespoň bylo. Jste rádi, že jste doma, nebo to máte stejně jako já, že se Vám za chvíli po škole stýská? 

Tímto se dostáváme k úplnému konci. Doufám že se Vám dnešní povídáni líbilo. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweehearts ❤️❤️❤️

Žádné komentáře :

Okomentovat