SEARCH

neděle 6. března 2016

#19 Rebirth

Asi si říkáte, proč skoro 3 měsíce nevyšel žádný článek. Odpověď je jasná, tedy alespoň pro mě. Nebyl čas, sice jsem někdy měla volné hodiny, ale neměla jsem ani chuť psát. Nápady jsem měla, ale nemohla jsem vymyslet jednu normální větu, natož napsat článek. Po téhle pauze, která doufám tímto dnem končí, se opět vrhám do psaní. Ptali jste se mě, jestli s blogem končím, bohužel jsem ani já na tuto otázku nedokázala odpovědět. Psaní mi začalo chybět, velice moc. A tak, tímto článkem začíná znovuzrození, jak už vypovídá název.

Teď se ale vrhneme na nějaké informace. Jak už jste si mohli na mém Instagramu všimnout, byla jsem v Alpách. Tam jsem natáčela různá videa, fotila fotky a samozřejmě lyžovala. Z videí jsem se rozhodla udělat vlog, ještě na něm ale pracuji. Poté ho dám asi na YouTube. Plánuji napsat samostatný článek na Itálii, fotek mám opravdu hodně. Dále bych Vám ještě jednou chtěla strašně mooooc poděkovat za neuvěřitelných 6K na Instagramu ❤️ Jste nejúžasnější ❤️

Tohle bude asi všechno. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Menší ukázky z Itálie





1 komentář :

Unknown řekl(a)...

Fotíš fakt úžasně <3 už se těším na nový článek :)

Okomentovat