SEARCH

pondělí 6. června 2016

#25 ....

Název naprosto nevypovídá o tom, o čem chci dnes psát. Na blogu jste rozhodně zaregistrovali mou nečinnost, ovšem na Instagramu je to teprve pár dní.

Abych to uvedla na pravou míru, dávám si pauzu. Od všeho. Je to kvůli jedné situaci. Prosím, čtěte vše do konce.

Dne 25.5., to byl den, který jsem trávila společně se svou třídou na školním výletě. Zrovna jsme šli lesem, napadlo mě, že bych mohla zavolat mamce. Ta to ale nezvedala. Myslela jsem si, že má masáž. (ano, má maminka masíruje, doma) O několik minut později mi volal taťka. Ten mi řekl, že je maminka v nemocnici, a že nám hořel dům. Zprvu jsem si myslela, že si dělá srandu, za kterou bych byla později vděčná. Bohužel se tak nestalo. Ptala jsem se, co se stalo. Prý, když mamka nalévala líh do lihového krbu, tak bouchl. Nevím, co dělala, ale když jsem uviděla vnitřek našeho domu...nejde to ani popsat.

Maminka je popálená, 30%. Zatím jsem ji neměla šanci vidět, ani slyšet. Strašně mě mrzí, že jsem s ní nebyla doma. Co by se stalo? Nic? Co když za to mohu já? Maminka by byla v pořádku? Takovéhle otázky si kladu poslední 2 týdny pořád.

Na závěr, prosím, pochopte mou pauzu. Nevím jak dlouho bude trvat, snad co nejkratší čas.

Maminko, vím, že to asi nemůžeš číst, ale chci, aby ses vrátila. Mám tě ráda. Strašně moc 

Važte si svých maminek, pro mě je to nejcennější, co mám

Mám Vás všechny opravdu moc ráda. 

Vaše Pája 

4 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Drž se Pájo❤️

Julie řekl(a)...

Drž se a ať se tvoje maminka co nejdřív vrátí domů..❤️

Jana řekl(a)...

Pájo,drž se.Všechno bude dobrý 💕Máme tě rádi.

Jana řekl(a)...

Pájo,drž se.Všechno bude dobrý 💕Máme tě rádi.

Okomentovat