SEARCH

pondělí 27. června 2016

#26 I´M BACK?!

Asi Vás zarazil název a vůbec i to, že přidávám článek. Jestli alespoň trochu umíte anglicky, tak jste z názvu poznali, že budu zase aktivní!!
Pořád jste se mě ptali "Kdy pauzu ukončíš?" "Jak dlouho nebudeš aktivní?" Strašně moc jsem Vám chtěla odpovědět, bohužel i já sama jsem neznala správnou odpověď. Teď ji ale znám!!
Psaní, focení, úprava fotek a tohle všechno mi začalo NEUVĚŘITELNĚ CHYBĚT. Sice jsem dostávala od Vás milion povzbuzujících zpráv, ale i to nestačilo a začala jsem si to kompenzovat focením na přání. (většinou to byli (a pořád jsou 😄) mé spolužačky a kamarádky)
S mamčou se to lepší, už začíná chodit a dělá (i když trochu nemotorně) normální věci. Takže asi na začátku prázdnin bude doma!! 🎉🎉  A jinak maminka strašně moc děkuje za Vaši podporu 
Ani si neumíte představit, jak jste mi pomohli. Dennodenně mi přicházeli zprávy od Vás, ať budu silná a ať to zvládnu. Tímto jste mi neskutečně pomohli. Díky Vám, těm nejlepším lidem jsem to zvládla a o to více si Vás vážím (OMG, budu zase brečet 😭😭😄)
Ale já Vás nechápu. Měsíc jsem měla pauzu a Vy jste mi i přesto "srdíčkovali" fotky, followovalo mě čím dál tím více lidí a 20.6. jste přesáhli hranici 8K 🎉 Z což Vám nesmírně děkuji a neskutečně si toho vážím 
Takže, shrnutí. Pauza tímto článkem KONČÍ, a doufám, že končí nadobro. Budu opět aktivní jak na Instagramu, tak tady, na blogu. Neskutečně moc se těším na prázdniny, protože Vás budu zahrnovat (doufejme) kupou článků z cest. Takže se těšte na várku nových článků a fotek. Ještě jednou Vám děkuji. Za všechno. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️ Vaše @pajulle92  

1 komentář :

Michaela Kofroňová řekl(a)...

DOPSALA!!!! Šikovná! A moc se ti povedl:)
Jinak taky tvojí mamce přeju ať se co nejdříve uzdraví! A je super, že snad bude doma:) Je hezký mít rodinu doma, při sobě a v pořádku.
Jinak ještě jednou ti děkuju za dnešní snapchat! Jsi fakt skvělá holka! ♥
http://of-goldbook.blogspot.cz

Okomentovat