SEARCH

čtvrtek 30. června 2016

#27 Start of the holidays

Probudím se ve 4 hodiny ráno a nevím, kde jsem. A jo, vždyť jsem doma. Není mi moc dobře, točí se mi hlava a pociťuji mírné tlaky v žaludku. Nevím čím to je. Aha, on je dnes přeci ten osudný den, kdy se má zjistit, jestli jsem naprosto vygumovaná, anebo jestli v tý palici něco mám. Ano, mluvím o vysvědčení.
Nevím, jak mě napadlo začít takhle článek, ale mě se to vcelku líbí. Ani nevíte, jak jsem neskutečně ráda, že mám zase klid na 2 měsíce. Budu si dělat co chci, a hlavně to, co miluji. A né se učit "lineární rovnice" 4 hodiny, a stejně to nebudu umět a k ničemu mi to v životě nebude. Toť logika "školství" v Česku.
Mám pro Vás naplánováno tolik článků, že je ani nebudu stíhat číst. Teď v Sobotu odjíždíme na "Sečskou přehradu", kde strávíme 14 dní.  Takže čekejte články a fotky hlavně z přírody.
Upřímně, já jsem měla z vysvědčení neskutečný strach. A ani nechápu proč. Věděla jsem, jaké známky budu mít. Ale i tak jsem byla neskutečně vyklepaná. Jinak jste se mě hodně ptali, co jsem měla na sobě. Já oblečení obecně vůbec neřeším, ať je všední den nebo něco slavnostnějšího, já si i tak vezmu to, v čem je mi nejpohodlněji. Vzala jsem si na sebe kraťase a bílé tríčo. Jak říkám, nosím to, v čem se neupeču a je mi to příjemné.
Opravdu se těším na léto, ale nevím, jak přežiji ta úmorná vedra. Asi budu "imrvére" v bazénu, anebo nevystrčím nos z příjemně chladného domu.
A jak Vy se těšíte na prázdniny? Máte dobrý pocit ze svého vysvědčení? Co jste dnes měli Vy na sobě?
Přeji Vám krásný zbytek dne a hlavně krásný začátek prázdnin. Bye bye sweethearts ❤️❤️


Omlouvám se za kvalitu fotek, můj editor dělá divy 😄😔



Strašně se těším, až budu snídat, obědvat a snad i večeřet meloun 😄😍😍

2 komentáře :

Eva řekl(a)...

Taky jsem strašně ráda, že máme 2 měsíce volno a konečně si můžu alespoň trochu odpočinout a dělat ten krátký čas to, co mě baví. A u Seče si parádně užiješ, protože to tam je moc pěkné.
Dobrý pocit z Výza? No, asi jo... :D Ale ta matika mi dává zabrat.
Máš krásný červený vlasy! :3

Unknown řekl(a)...

Já jsem z vysvědčení nadšená <3

Okomentovat