SEARCH

pondělí 5. září 2016

#43 Ready? No


Reklamy v televizích. Back to school videa. Upoutávky na  školní potřeby v obchodech. Tímto poznáte, že začíná ŠKOLA. Ta, kterou většina populace z čirého srdce nenávidí. A ani já jsem nebyla výjimkou.


Na začátku prázdnin jsem si říkala, "To je osmého? Mě to přijde, jako by uběhl měsíc." Asi jsem to říkat neměla. Byla jsem jedna z těch, která šla do školy hned prvního. Přišlo mi to nespravedlivé. A pořád přijde. Ale co bylo, to bylo. Nijak už to změnit nemůžu. Všichni se nejvíce těší na spolužáky. Já ne. Já se nejvíce těšila na svou třídní. Řeknu Vám, je to ta nejúžasnější ženská, kamarádka, učitelka na světě. Takové 3 in 1. Abych tady ale neshazovala své spolužáky, také jsem se na ně těšila. Alespoň zažiji nějaké to rozptýlení.



Přežiji jenom jeden rok a vypadnu. Abych to uvedla na pravou míru, nemám ráda základku. Strašně se těším na střední (tedy pokud se tam dostanu). Polovina lidí říká, že devítka je ten nejtěžší rok, a druhá polovina říká, že lehčí třídu neměli. Tak nevím, co si mám myslet.


Nějaké ty tipy se vždycky hodí.

¨
Něco o škole a o mě. Nejoblíbenější předměty? Dějepis, Čeština, Angličtina. Nejvíc nenáviděné předměty? FYZIKA. Fuj. Ale pak nemám moc v lásce Matiku a Chemii Fyzika ale vyhrává na plné čáře. Jaké přeměty nemáte rádi Vy?

Asi jediné, co miluji na začátku školního roku jsou nákupy školních věcí. V těhlech serepetičkách se přímo vyžívám. Všemožné sešítky, propisky, washi pásky. to je moje. Máte to taky?


Nejnádhernější místo k učení 😍😍



Must have😍


Chtěla bych Vám popřát strašně moc štěstí do tohoto školního roku. Těm, kteří jsou na střední škole obzvlášť. Bye bye sweethearts 



Trochu mimo mísu, ale tohle je prostě nádhera 😍😍

1 komentář :

Anonymní řekl(a)...

Hezký článek. Já jsem tenhle rok v prváku na střední a taky jsem se těšila ale pak přišla ta nervozita a zmatek ze všeho. Hlavně z nového prostředí,lidí a předmětu. Vlastně jsem si teď uvědomila že jsem osamostatněná. Asi to nejlepší na střední je že ti učitelé nelezou do zadku a že jim je jedno jestly píšeš poznámky do sešitu nebo na toaleťák.(teda aspoň to tak mám já). Ale zase si všechno musíš hlídat abys pak nebyla překvapená že propadneš nebo tě vyhoděj ze školy. Já studuju obor mamagment reklamy a umění a zatím jsem spokojená ale už se bojím nastávájicích testů a podm. Takže užij si základku neboli svobodu.Protože pak budeš koukat na svou starou školu s pocitem že by ses tam nejradši vrátila. Jo a nenech se zastašit příjimačkama nebo o tom jak je to na střední těžký.ono to ze začátku je ale pak je to vpoho. Měj se :))

Okomentovat