SEARCH

neděle 11. září 2016

#45 Natural moment of reflection


No konečně! Halleluja, dnešní post bude plný fotek focené mnou. Podařilo se mi nafotit dostatek fotek, a tak můžu napsat dnešní článek. Jestliže jste z těch, kteří si pamatují mé začínající články, tak si můžete pamatovat článek s názvem "Večerní procházky". A dnes to bude takový comeback? Další díl? Po roce? Nevím. Každopádně nebudu klábosit blbosti a raději budu psát něco malinko smysluplnějšího. 







Jak už dávno víte, miluji přírodu. Procházky, západy slunce, focení, hudbu. Všechno tohle vezměte, hoďte do mixéru a vyjde Vám z toho smoothie plný zážitků a relaxu. Pravda pravdoucí. A možná se přitom i trochu opálíte (což se mi doopravdy stalo). Není NIC lepšího, než si po dlouhém vyčerpávajícím dni odpočinout a zapomenout do tiché přírody. Tak strašně moc si odpočinete, lepší než sedět doma s nohama nahoru a dívat se na nějaké filmy (!vlastní zkušenost! !otestováno na mě!).




Asi se mu chtělo spát.




Vezměte psa, vytáhněte kamarádku, anebo běžte sami. Je to úplně jedno. Já úplně nejraději se svým parťákem "Los Gastos". Nevěřili byste, ale s ním se tak skvěle povídá (a teď mě mají všichni za blázna). Nafotíme "pár" fotek, pouštíme si oblíbené písničky, já většinou zpívám a tancuji. A mám pak tak strašně dobrou náladu! Jako fakt. No taaaak, alespoň jednou za měsíc zvedněte zadek a běžte se projít. A ne že absolvujete jenom cestu do školy a zpátky. Já se snažím alespoň jednou týdně. Zatím se mi to daří. Ale jsem zvědavá, jak to zvládnu v zimě. To bude peklo.







Doufám, že jsem Vás alespoň trošičku trochu navnadila na můj rituál. Snad se někomu líbili fotky a vidíme se příště u dalšího článku. Bye bye sweethearts!!!! ❤❤❤






Miluju tohle sezóní ovoce 


Vypadalo to na déšť, ale naštěstí jsme nezmokli.


Psí očka. To on umí.

Žádné komentáře :

Okomentovat