SEARCH

sobota 24. října 2015

#1 Zase?


A je to zase tady.Opět mi cvaklo v hlavě a řekla jsem si,že si založím (asi už 5) blog.Vždycky jsem je ale smazala.Buď mi docházela inspirace anebo čas.Tohle ale bude jinak.

Asi by bylo fér Vám o sobě něco prozradit.Jmenuji se Pavla,jsem čtrnáctiletá holka a většina mě asi znáte pod jménem @pajulle92 z Instagramu (odkud jinud,že? :D).

Vždycky jsem chtěla psát příběhy,blog,knížky.Ale nevěděla jsem,o čem mám psát a tak jsem si to vynahradila focením a hudbou.A tohle je můj poslední pokus pořádně rozjet blog.A já to uskutečním.Dokázala jsem rozjet fotky,zpěv a proč ne i psaní?

Tenhle blog chci zaměřit pravděpodobně na všechno.Příroda,cestování,jídla,focení,atd.Ale nechci psát o kosmetice.Možná že v budoucnu,ale teď určitě ne.Sama se moc nelíčím,spíše vůbec.Na obličeji mi to strašně vadí :D.

Tohle je asi k úvodu všechno.Budu se na Vás těšit u dalšího článku.Bye bye sweethearts  


Btw.dnešní západ slunce 




4 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Pájo, doufám že ti to dlouho vydrží a těším se na tvé články, určitě budou tak skvělý jako tvoje fotky, hodně štěstí a jinak krasný západ slunce :)

Unknown řekl(a)...

Ahoj Klárko :) Děkuji moc za tvou podporu a určitě s tím jen tak neskončím.Ještě jednou mooc děkuji.S láskou Pája

Unknown řekl(a)...

Moc se těším na další články, hodně jsi mne zaujala na instagramu a pak se tam objevila fotka blogu, takže jsem ti musela okamžitě napsat (ano, to jsem byla já :D) Hodně štěstí při blogování :)

Unknown řekl(a)...

Ahoj Věrko 😊 Děkuji strašně moc,že si se na mě podívala ❤❤ S tímhle mi půjde psaní ještě lépe 😄 Děkuji ještě jednou mooc ❤❤ S láskou Pája ❤❤

Okomentovat