SEARCH

sobota 31. října 2015

#4 Happy Halloween

 Hodiny právě ukazují 6:45 a to je ten pravý čas napsat článek,že ano? Vítám Vás u dalšího článku a přeji Vám krásný a strašidelný Halloween.Vím,vím,Česká republika má dušičky,tohle je americký svátek a blablabla. 

 Nechápu lidi,kteří jen prskají a nadávají na to,že snad polovina Čechů slaví Halloween.MY přeci máme dušičky.Halloween je krásný svátek a ani zdaleka ho neslavíme jako Američané.Oni prostě všechny svátky prožívají více než ostatní. Děti chodící koledovat,domy a budovy jsou nádherně vyzdobené,převleky atd. Oni to prostě umí.

A co máme my? Dušičky. Co je na tomhle svátku krásného? Chápu,úcta zesnulým a zapalování svíček na hřbitově. Jinak nic. Tohle můžeme dělat po celý rok. Ale Halloween je jenom jeden. A tak si ho mají užít i ostatní národy a ne jenom Amerika, no nemám pravdu? Já doufám,že jste si ho užijete také.

A teď přichází docela smutná zpráva (pro mě). Měl jsem pro Vás připravený tutorial na Sugar Skull,ale nějak z toho sešlo.Natočené jsem to měla,sestříhané také,ale nějakým záhadným způsobem se to všechno vymazalo a celá práce byla někde.Ale tak možná zase za rok :D 

Užijte si dnešní Halloween a já se na Vás budu těšit u dalšího článku.Bye bye sweethearts 

P.S. Děkuji moooc mé nejlepší kamarádce Klárce za pomoc a za úžasnou Sugar Skull. Love you













2 komentáře :

Tereza řekl(a)...

Ahoj, máš fajn blog :) mám stejný názor, halloween by se tu slavit mohl. Ty Sugar Skull se vám vážně povedly :),

Unknown řekl(a)...

Ahoj Terko :) Děkuji moc,vážím si toho.Jsem ráda, že někdo má stejný názor jako já :) Děkujeme :) S láskou Pája

Okomentovat