SEARCH

neděle 25. října 2015

#2 I love books

Ahoj ahoj.Dnes jsem se rozhodla jako správný čtenář,že Vám napíši článek o mých oblíbených knihách a autorech.Tohle téma asi nebude pro každého,ale jdeme na to!!

Harry Potter. Ano,i já patřím mezi tyhle fanatiky,kteří se zamilovali do příběhů J.K.Rowlingové.Mám už přečtené (i zhlédnuté) všechny díly,ale s radostí si udělím Potterovic maraton.

Dálší autor na holení je John Green.Od něho mě nejvíce zaujala knížka Hvězdy nám nepřály.Dálší díla jako Hledání Aljašky,Příliš mnoho Kateřin mě ale bohužel neoslovila.Nějak jsem jim nepřišla na chuť.

A do třetice všeho dobrého tu máme klasiku Williama Shakespeara.Romeo a Julie.Nádherné literární,divadelní a filmové dílo.Co k tomuhle mám více napsat?Všichni tohle dílo známe a není potřeba Vám to sem vypisovat.Jedním slovem NÁDHERA.

Tohle by asi bylo všechno.Shrnula jsem Vám své 3 top knihy a autory.Samozřejmě je toho více,ale tohle zatím stačí.Budu se na Vás těšit u dalšího článku.Bye bye sweethearts 

Takhle si představuji svoji vysněnou knihovnu.
Taky tak milujete knihy?


3 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Zbožňuju knížka a ta knihovna je pecková! :D (mrkni na můj blog: bilakopretina.blog.cz) :)

Unknown řekl(a)...

Konečně se někdo našel, kdo také miluje knížky ❤❤ Určitě se mrknu 😊

Unknown řekl(a)...

Taky by se mi líbilo ít v domě místnost plnou knih :D

Okomentovat