SEARCH

středa 28. října 2015

#3 Autumn

28.10. je den,kdy došlo ke vzniku samostatného československého státu.Mám ale takový pocit,že tohle se už všichni učili v Dějepise.A pro nás,pro studenty a pracující lidi to znamená jediné.Můžeme být doma!!!Jeeej :D

Tak tohle byla taková "vzdělávací" část dnešního článku.Jinak Vás všechny zdravím a přeji Vám krásný Státní svátek.

Tím ale začínají i podzimní prázdniny.Což znamená válení,nic nedělání atd. :D (tedy jak pro koho). Tenhle článek má být o podzimu,no ne?A proč se tedy vykecávám o nějakých blbostech? Já upřímně podzim miluji.Barevné listí,chladno,vůně stromů,šáli,svetry,knížky,čaje,.... pokračovala bych pořád,ale to bych asi nikdy nepřestala :D.

Na soc. sítích si často všímám,že hodně lidí trpí "podzimními depresemi". Abych se přiznala,já takovéhle deprese nikdy nemám.A nikdy jsem je neměla.A za to jsem opravdu ráda.

Tak,a tohle je konec.Budu se na Vás těšit u dalšího článku.Bye bye sweethearts 

P.S. Jak to máte Vy s podzimními depresemi? Těšíte se na Hallowen? Jinak určitě si poslechněte písničku Renegades od X Ambassadors.Je naprosto pecková :)

Fotky stažené z We Heart It


 
Fotky focené mnou







 

3 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Zbožňuju Halloween, strašně se na něj těším ❤ Podzimní depky nemám ( naštěstí) 👍👋

Unknown řekl(a)...

Podzim je úplně skvělej, depky sice nemám, ale únavu na sobě cítím. Já mám totiž stres přes celý rok. :/ Jsem strašně ráda, že jsou prázdniny! Mně ani nezajímá, jestli je škola nebo ne, ale jsem ráda, že jsem stihla plno věcí, které se o víkendu stihnout nedaly. :)

barushcrow.blog.cz

Unknown řekl(a)...

No já měla podzimní deprese nejsem za to ráda... Podzim je super protože mám narozeniny a svátek 😃

Okomentovat