SEARCH

středa 25. listopadu 2015

#11 My obsession, part. 1


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u nového článku. Dnes se zaměřím na mé "závislosti", aby jste te mě poznali i z téhle stránky. (nedivte se, že v názvu je part.1, ale jsem závislá na tolika věcech, že to budu muset rozdělit do dvou článků)
 1. Mobil- V dnešní době se snad nikdo neobejde bez telefonu.  Ani já. Neřekla bych, že jsem na něm závislá, ale vždy musím mít jistotu, že tuhle placku mám u sebe. Dělám ne něm velkou škálu věcí: upravuji fotky, poslouchám hudbu, dívám se na videa, projíždím sociální sítě, píšu náměty na články, dalo by se říct, že všechno, co potřebuji k práci je mobil. Někdy tahle pravda vyplývá najevo a já se sama sebe začínám bát.

2. Knihy- Jako správný čtenář musím tuhle položku zařadit do tohohle seznamu. Knihu si s sebou beru kamkoliv: do školy, na dovolenou, na dlouhé cesty autem, prostě úplně všude. Vždy, když čtu, vžiji se do role postavy a prožívám to tajemno společně s ostatními hrdiny. Kdyby neexistovaly knížky, nevím co bych dělala.




3. Zpěv/ hudba- Je to něco, co mě nejvíce naplňuje. Miluji, když si můžu jenom tak zazpívat o samotě, nebo se postavit před davem lidí s mikrofonem v ruce. Dát si sluchátka do uší a projít se ven. Do lesů a v uších mi zní Let Your Heart Hold Fast od Fort Atlantic (Tahle písnička je naprosto dokonalá, doporučuji si ji poslechnout. A ano, zazněla v seriálu How I Met Your Mother.) Za nic bych to nevyměnila.




4. Focení- Má láska, kterou jsem podědila po svém tatínkovi. Je to věc, u které se může projevit má umělecká stránka. Nyní fotím Nikonem, ale když ho u sebe nemám, vystačím si s mobilem. Baví mě u jedné fotky strávit 10 minut (tohle se stává poměrně často a už mi to někdy leze na nervy 😄), upravovat je, postnout je na Ig, na blog napsat jak vznikly, dennodenně nabíjet baterku, promazávat kartu, rozčilovat se nad různými prkotinami, ale miluji fotit.





5. Káva- To už poznáte z mého Ig, že jsem coffeeholic (to slovo jsem si teď vymyslela, ale "Who cares!" 😄) Káva mě nakopne do nového dne, je to nejlepší společník při relaxu a ta chuť. Vtipné na tom je, že jsem ji před rokem nemohla ani cítit. A teď ji piji každý den.





6. Psaní- Díky mé lásce k psaní vznikl tenhle blog. Vždycky mě bavilo psát slohovkyna tak jsem si jednou řekla, že si založím blog. Tenhle blog je můj asi 5 v pořadí a až teď mě začalo blogování neuvěřitelně bavit. Jsem ráda, že jsem si ho založila. Psaní je pro mě balzám na duši. A společně s kávou je to ráj na zemi.




Tímto bych ukončila dnešní závislosti😄. Napište mi do komentářů, na čem jste zase vy závislí.  Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤❤❤

2 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Ahoj ja jsem kaja upřímně máš krásnej blog máš pravdu mám to stejně stou závislosti hmm jako ten mobil prostě malá placata krabička která má vsechno nepotřebuješ no to ne da se to říct tak ahoj

Anonymní řekl(a)...

na tom mobile sa zhodne asi každý :D je to také že to máš a musíš to stále kontrolovať a pozerať čo je nové na sociálnych sieťach :) taktiež milujem knihy a ak by som si neprečítala aspoň každý deň nejaký príbeh napr na wattpade tak by som to nebola ja :D písanie je niečo úžasné a fotenie taktiež :33

Okomentovat