SEARCH

úterý 15. března 2016

#20 Ask n.1

Ahoj ahoj!! (konečně klasický pozdrav 😄) Rozhodla jsem se, že dnes napíšu "Áskový" článek. Znamená to, že jsem Vás poprosila na svém Instagramu, aby jste mi psali nějaké otázky, dotazy a já se na ně budu snažit odpovídat. Tak jdeme na to, co říkáte?

1. Kolik je ti let?- Je mi 14 let.Vzhledově mě většina lidí tipuje na 17 a výš, ale podle výšky na 13. Nejmenší věk mi tipovali na 11 a nejvyšší 20. Ono není vcelku normální mít ve čtrnácti 150cm 😄

2. Jaká je tvá oblíbená barva?- Těžké to rozhodování. Rozhodně to nebude jenom jedna. Miluji velice neutrální barvy jako je černá, bílá, šedá, ale nepodhrnu ani krásnou fialovou nebo jako typická blondýnka, růžovou.

3. Proč zrovna focení?- Ani nevím. Vždy mě bavilo fotit, když jsem byla malá brala jsem rodičům foťák z ruky vždycky, když jsmr byli na nějakém výletě. A to mi asi zůstalo doteď. Teď už moc ven nechodím, tak jsem si to alespoň vynahradila Instagramem. Focení je jedna z věcí která mě nejvíce naplňuje.

4. Kolik je tvé sestře a o kolik jste od sebe roků?- Má sestra je mladší o 4 roky, tudíž jí je 10 let. Hodně se i ptáte, jaká záhadná osoba se mnou fotí fotky. Některé fotografie jsou foceny s mou nejmilejší Klárinkou ( její IG TADY), ale většina jsou foceny právě s mou sestřičkou.

5. Sleduješ začátečnické Instagramy?- Rozhodně!! Podporuji je v tom co je baví buď tak, že je sdílím, napíšu jim zprávu, anebo napíši nějaké tipy.

6. Jak dlouho se věnuješ zpěvu?- Věnuji se zpěvu dejme tomu už od dětství. Zpěv je něco, bez čeho bych nedokázala žít. A ani bez hudby. Přiznám se, že bych dokázala žít bez focení, ale bez hudby a zpěvu rozhodně ne. Vydržím zpívat klidně i 5 hodin vkuse a pořád mě to baví.

7. Jaké jsou tvé top Instagramy?- Tohle bude velice těžké. Rozhodnout se mezi tolika úžasnými IG? Ale asi mezi mé nejoblíbenější účty rozhodně patří  @teri_benesova @zachy_zachara @adelx.k @maky.dolezalova @lllllllllllllluke  @wnderknd @onlydecolove @nguyen_tyna @sophsarlak @90teen  @hintsofrgray @percxption @jordanova_a @klaris134

8. Kam by ses chtěla podívat nejvíce na světě?-  Já miluji jakékoliv cestování, na jednom místě nevydržím moc dlouho.Všichni se chtějí podívat do Londýna, Los Angeles, New Yourku, anebo do Paříže. Ale můj největší sen je navštívit Irsko. Skřítkové, duha, čtyřlístky, achh. Tento sen strávit krásné chvíle na "Zeleném ostrově" se mi snad někdy splní.

9. Jaký máš telefon?- Na tuhle otázku se mě také docela hodně ptáte. Mám Sony Xperia M4 Aqua. Snad nejlepší telefon, co jsem kdy měla.

10. Jak jsi se stala "Directionerkou"?- Vysvětlení, kdyby tuhle "zkratku" někdo nechápal. Říká se tak fanouškům skupiny One Direction. Poslouchám je víceméně 5 let. A nikdy nelituji toho, že jsem se stala "Directionerkou". Je to skupina, ke které mám určitá citový vztah. Asi si myslíte, co to tady melu, ale ona je to pravda. Jak se říká, každý si může poslouchat co chce. A já jsem "Directioner Forever" ❤️❤️❤️

Doufám, že jsem Vás tímhle článkem neunudila, ale alespoň jste se něco nového o mě dozvěděli. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️



Kousek nádherného Irska. No není to nádhera? 



Tohle mě teda hodně pobavilo 😄😄😄



1 komentář :

Unknown řekl(a)...

Jsi sympatická a fakt krásně fotíš 💕

Okomentovat