SEARCH

středa 30. března 2016

#22 Happy Easter


Je už 2 dny po Velikonocích a já píši tento článek. Nebylo by to tím, že mám zpomalené reakce, omylem jsem zapomněla nafotit fotky. Takže s příspěvkem o "Velké noci" přicházím až dnes, ale doufám, že se Vám i tak bude líbit.

Upřímně, já osobně Velikonoce moc neprožívám. Vstávám kolem 8 (a to je pro mě hodně pozdě 😄), jsem pořád v pyžamu a od  taťky se snažím být co nejdál. Vždycky mě ale dostane. Nemám ráda koledníky, už jen z toho důvodu, že oni nás mohou bouchat po zadku a ještě za to dostanou tunu sladkého a peníze. A pořád chodit otevírat a nastavovat naše hýždě? Slyšet  jejich otřesné básničky? To není nic pro mě. Abych si tady ale pořád nestěžovala, Velikonoce jsou také k něčemu dobré. PRÁZDNINY!!! To je asi jediný důvod, proč je mám ráda 😄 Máte rádi Velikonoce?

Mám je ale ráda, protože je venku krásnější počasí. Samozřejmě to není způsobeno jimi a ani to nemusí být pravda. Poté již zmiňovaná věc, a to jsou prázdniny. Snažím se o každých prázdninách, byť jen o víkendu nestresovat se. Užívat si volné dny plné lenošení, sledováním seriálů, objevovat nová místa. Tyhle prázdniny jsme byli v kině na "Řachandě", jeli se podívat na hrad Pernštejn a navštívili jsme krásnou a slunečnou Prahu. (článek o Praze bude hned po tomto 😇😇) Jak jste si Vy užily prázdniny?

Strašně mě baví, když mě někdo fotí. Skákat před foťákem jako králík, (do kterého jsem se úplně vžila) dělat různé grimasy, to je moje.

Doufám, že se Vám článek i fotky líbí. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️❤️  (Jinak se omlouvám, že neodepisuji na komentáře z blogu, bohužel jsem strašně nešikovná a nejde mi to zprovoznit. Kdyby se našla nějaká dobrá duše, která by největšímu mudlovi chtěla pomoci, byla bych jí moooc vděčná ❤️)



Co to mám na hlavě?



Králík a králíček


Měla jsem napodobit králíka, bohužel z toho vznikl pes


Mám 4 uši!



1 komentář :

Unknown řekl(a)...

Taky moc nemusím Velikonoce... Jinak moc hezké fotky jako vždy <3

Okomentovat