SEARCH

neděle 20. března 2016

#21 Ripped jeans





Dnes to bude článek, na který nejste ode mě vůbec zvyklí. Bude to haul. Nebo něco jako haul. Z názvu jste mohli poznat, že se dnešní článek nebude týkat ničeho jiného, než "Ripped jeans." Abych to uvedla na pravou míru, bude to na téma "Roztrhané džíny."

Včera jsem navštívila Vámi již známý obchod "Gate". Neskutečně dlouho jsem hledala roztrhané džíny, bohužel tamten nahoře mě asi neměl rád a tak jsem je nikde nemohla najít. A kdybych si je měla roztrhat sama, vypadalo by to asi nějak takto. Takže se ani raději o to nepokouším. Po dlouhé době se na mě ale KONEČNĚ usmálo štěstí a já našla své vyvolené. 

Narazila jsem na ně už v zmiňovaném Gatu. Tímto bych mu chtěla poděkovat, že měl v nabídce taaak krásné věci. A samozřejmě džíny 😄 Stály krásných 698,-. 

K mé nové lásce jsem si přeci musela pořídit i nějaké "tríčo", no ne? Vybrala jsem si tričko s nápisem "Fashion Voyage Femme Conquen de Paris". Opět za nádhernou cenu a to za 148,-.

Černé džíny, které vidíte na fotkách jsou z New Yorkeru. Jsou to naprosto obyčejné rifle, akorát díry jsem si do nich udělala sama. Košile je také z New Yorkeru a šedé tričko je z Takka.

Doufám, že jsem Vám dala nějakou inspiraci na zakoupení roztrhaných džínů. Focení mě neuvěřitelně bavilo. Chtěli by jste podobné články? To mi napište do komentářů. Doufám, že se Vám fotky líbí ❤️ Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️❤️

No nejsou nádherné, co říkáte?



Fashion Voyage Femme Conquen de Paris


Tyhle dvě věci jsou spolu naprosto překrásné.


To jsou ale díry co?



Co takhle dát si kávu?


Mustache


Hlavně ať mi nespadne.





Kdo mi zase píše?



Léto, kde jsi?



6 komentářů :

Unknown řekl(a)...

Jéé,super fotky ^^

Anonymní řekl(a)...

Tyjo, oblečení které sis nakoupila je moc pěkné :) Fotky jsou kvalitní, prostě pecka! Jen tak dál :) Btw. super instagram :))
(my blog: bilakopretina.blog.cz)

Unknown řekl(a)...

To je parádní článek Pájo!!!! Fakt krása!!!! Poprvé jsem navštívil tvůj blog a opravdu čumím! Ty fotky, omg..❤️ Jseš strašně šikovná, mám tě rád(:

Jana řekl(a)...

Super článek!Oblečení i fotky jsou naprosto úžasné :)

Jana řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Dámské kabelky řekl(a)...

Super oblečení!!

Okomentovat