SEARCH

čtvrtek 7. července 2016

#28 New hair


Na mém Instagramu a Snapchatu (pajulle92) jste mohli postřehnout, že něco není v pořádku. A ano, mluvím o svých vlasech. Je divné psát o něčem, co není ani podstatné, ale hodně jste si o to psali, tak tady máte článek o “růžové hlavě“.

Začnu asi tím, jak mě napadlo, že si nechám obarvit hlavu. Růžovou hlavu jsem chtěla mít neskutečně dlouho, plánovala jsem to už 3 měsíce dopředu. Mamča mi to nechtěla dovolit, takže jsem ji alespoň přemluvila na to, že budu mít růžové ombre až na prázdniny.
Měsíce utíkaly jako voda a já jsem už seděla u kadeřnice s alobalem po celé hlavě. Abych to upřesnila. Nebyla jsem u své stálé kadeřnice, která je i kamarádka mé maminky, takže musela vědět, co by se mamce líbilo, a naopak nelíbilo. Ta na mě neměla čas a podle mého, jsem si raději měla počkat.

S tetou jsem šla k jejímu kadeřníkovi, ten byl ale na dovolené, tak jsem šla k jeho spolupracovnici. Řekli jsme jí asi pětkrát jak to chci, dokonce jsem to i odměřovala. Chtěla jsem ombre, anebo růžové konečky. Ostříhala mi asi 10 cm (což mi trochu vadí, protože jsem na své vlasy hodně háklivá a nemám ráda, když se musím jít stříhat), umyla mi hlavu a při tom použila “masáž“ z které jsem si myslela, že se rozpustím. Tak něco příjemného jsem už hooodně dlouho nezažila. No, pak mi začala patlat barvu na vlasy. Už při prvním barvení  jsem poznala, že to dává nějak moc nahoru, ale nějak jsem to neřešila. Což byla chyba.

Pod milionem vrstev alobalu a pod pláštěm jsem si myslela, že umřu vedrem. Asi po půl hodině mi to začala sundávat a já jsem měla sto chutí rychle odejít. Než to začala foukat, říkala jsem si, že to bude dobrý. Ha, velký omyl. Vždyť jsem vypadala jako zvýrazňovač! A ještě k tomu mi to nakulmovala do těch největších vln, které se snad dají na mé hlavě stvořit.

Odcházela jsem zklamaná, rozzuřená, ale také šťastná. Konečně jsem si splnila to, že budu mít barvu. Sice účes nedopadl podle mých představ, ale i tak jsem za něj byla ráda. Všem se to líbilo (samozřejmě až na nějaké výjimky) a Vy jste tak úžasní, že jste mi to chválili ❤️

Teď už jsem si na to zvykla, nemám to až tak moc růžové a pomalu to jde dolů. Jaké zkušenosti máte Vy s kadeřnicemi? Dali jste si také udělat nový účes?

Užívejte si prázdniny naplno. Uvidíme se u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️



Ani nevíte jak dlouho mi nešly udělat ty gify 😄


Kudrny kudrny


Tahle fotka je schválně neupravená, aby šlo vidět, jak jsem vypadala, když jsem to měla úplně čerstvé
😄😄😄


Pod tunou alobalu 😄


Děkuji mé milované Klárince, (Instagram) že mi pomohla s focením i přesto, že jsem na ni byla hrozná 😄❤️ Jinak na jedné fotce dělám stejnou pózu jako Harry (Directions pochopí 😄❤️)


3 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

Tohle ber jako názor člověka co na hlavě měl skoro všechno (fakt.. jen černá a fialová, na kterou půjdu po prázdninách, mi chybí do sbírky). Chápu, že to je chyba kadeřnice, ale zdá se mi, že to máš téměř jako podle pravítka a to není moc hezký. Taky jí tam máš moc, ale jak jsi psala ona to začala dávat moc nahoru a za to nemůžeš, v tomhle případě by bylo lepší vzít to narůžovo celý, ale rodiče jsou rodiče no. Navíc k tobě by mi to z nějakého důvodu nesedělo.
V rámci možností jsou ty vlasy fajn a hlavní je jestli se líbí TOBĚ. :-)

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Jediné, co ti udělala špatně je, že ti té barvy dala hodně - což jsi nechtěla, tudíž jde o typickou kadeřnici, která si dělala, co chtěla. A nevím, proč to dělala jako podle pravítka, jak už zmínila slečna (?) v komentáři nade mnou, ale i tak se mi to na tvých vlasech líbí! Je to něco jiného než má na hlavě každý druhý a to, že jsi tak pozitivní a blázínek, sedí to k tobě jednou tolik!
Sluší ti to a důležité je, že jsi spokojená ty! ♥
Já šla před pár dny z blonýdny na brunetu (což je už má "originální" barva) :D A jsem taky spoko!
http://of-goldbook.blogspot.cz

Anonymní řekl(a)...

Každá zkušenost dobrá :) Kdybych neprošla rukama tolika kadeřnic a zkoušení, tak bych třeba neobjevila salon Hair Fashion Point, kde jsem fakt spokojená. Ale splnila sis sen a příště budeš chytřejší :)

Okomentovat