SEARCH

čtvrtek 14. července 2016

#29 Time for trip

Obora a zámek Žleby. Toť dnešní téma vymyšleno. Podle názvu a předchozích třech slov jste museli vyvodit, že jsem navštívila tato místa, konkrétně včera. (Menší vsuvka. Dnes je Pátek, a když jsme jeli navštívit jeleny, bylo Úterý. Celé 2 dny jsem měla problém s internetem a s dalšími věcmi, a tak to musím postnout až dnes. Tak se prostě tvařme, že je dnes ještě Středa.) Řeknu Vám, už NIKDY nepojedu na kole. V nehorázném dešti, 17 km, a s neskutečně bolavou zadnicí se můžu rozloučit. Ale abych si nestěžovala na můj zadek, pojďme se raději přesunout na dvě hlavní téma.

Obora bílých jelenů- O tohle místo jsem nejvíc žádala. No prostě, kdo by nechtěl vidět bíle jeleny, že ano? Čekalo mě ale velké zklamání. Pod pojmem obora se mi vybaví neskutečně velké stádo zvířat. Hah, laní tam bylo asi 5, a jelen jenom jeden. A ještě ke všemu byli líní (stejně jako já) a leželi opravdu daleko. I tak jsou ale krásní. Myslela jsem si, že tam budou jenom bílí paroháči, cestou jsem ale potkala divoká prasata, kachny, muflony a jednoho sice agresivního, ale krásného srnečka. Jo a pak ještě holuby. Všichni jsme si šli po ukázce zvířat sednout a dát si kafčo. Najednou na mě skočil kamarád a začal ječet, ať jdu rychle na ty jeleny, že konečně uráčili zvednout svůj zadek a popošli kousek blíž. Já jsem neváhala, chňapla foťák a běžela jsem ke zmíněné ohradě. A opravdu. Paroháči byli blíž, jenomže namísto, aby mi pózovali na fotce, tak žrali. To bych ale nemohla mít svého úžasného kamaráda vedle sebe, který se opravdu vyzná v jelenech. Začal na ně hulákat jejich mluvou a oni opravdu zvedli hlavu. Sice jsem z něho nemohla, ale díky němu Vám můžu ukázat tuhle krásu. (ještě jednou ti děkuji Ondro)

Zámek Žleby- Po přehlídce zvířat jsme šli na již zmíněný zámek. Nechci Vám nic prozrazovat, abych nic nevyspoilovala. Ale řeknu, že byl opravdu nádherný. Já osobně miluji všechny zámky, hrady, ba i zříceniny. A samozřejmě na stěnách nemohli chybět jeleni. Rozhodně tam zavítejte, stojí za to nahlédnout do historie těchto starých hradeb.

Doufám, že se Vám fotografie i článek líbil a že si pořádně užíváte prázdniny. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️















































Žádné komentáře :

Okomentovat