SEARCH

úterý 19. července 2016

#30 NANA CREAM

Jídloooooo. Konečně se na mém blogu objevilo jídlo. A bude o něm celý článek. Ještě k tomu je sladké, výborné, zdravé, můžete si ho udělat doma  a zaplatíte jenom pár šlupek. Hah, ty šlupky se mi povedli (joke 😄).

Ano, mluvím o NANA CREAM. Jestli je zde někdo, kdo neví, o co go, tak je to zmrzlina pouze, a pouze jenom z mražených banánů.

Co budete potřebovat: banány, mixér a mrazák. Nic víc, nic míň.

Já jsem jednu várku dělala ze čtyř banánů a mixovala jsem je pomocí ručního mixéru. Malá vsuvka. Banány jsem asi mixovala až moc dlouho, a tak mixér začal smrdět a začalo se z něho kouřit.Tak jsem ho raději ihned vypnula a šla od něho dál.

Opravdu Vám doporučuji si tuto fajnovou zmrzku udělat. Je prostě výbornáááá. Budu se na Vás těšit u dalšího postu. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️










1 komentář :

Michaela Kofroňová řekl(a)...

ty fotky zase! Dokonalý ♥
určitě vyzkouším!
http://of-goldbook.blogspot.cz

Okomentovat