SEARCH

pondělí 25. července 2016

#32 I´m lover books

Miluji knihy. Při jakékoliv příležitosti si nepřeji nic jiného, než knížky. Nedávno (před měsícem) jsem měla svátek. Dostala jsem nějaké ty money a hádejte, co jsem si koupila, KNIHY.

Všichni mí příbuzní jsou velcí čtenáři. Tedy kromě mé mladší sestry. Za tu dobu, co jsem si našla lásku ke čtení jsem knihy objednávala už z hoooooodně eshopů. Nejvíce se mi ale osvědčil Martinus.
Mají přijatelné ceny a email, co jsem od nich dostala? Takhle vtipný a kouzelný email jsem opravdu nikdy nedostala. A právě odtud má své dárečky.

První knihu Vám ani představovat nemusím. Všichni ji znáte. A už se (samozřejmě 😄) také objevila na mém Instagramu. Anoooo, jedná se o 14,000 Things To Be Happy About. Já jsem člověk, který se rád smějě, VŽDY se snažím být pozitivní. A to byste měli být také!!! Taaakže je tahle kniha pro mě jako stvořená. Je sice v angličtině, ale myslím si, že ji přelouská i neangličtinář. A pro je teda lepší si číst v angličtině. Jinak naprosto miluji "Night at the museum" (čti "Noc v muzeu"). Je  to milioooonkrát lepší, než v češtině. V češtině tak dobře nevyzní jejich vtipy. Rozhodně doporučuji si tuto knihu koupit. Přijde mi jako dobrá četba na letní dny. A zasmějete se u ní.






Druhá kniha má trošičku neobvyklý název. Kečupová mračna. Už z názvu jde poznat, že tahle kniha asi nebude normální. A taky že nebyla. Kdo by přeci před spaním namísto oveček počítal diktátory, jako například Hitler, Stalin, Saddam Hussein. Naposledy jsem knihu s obrázky četla....to ani nevím. A zde najdete jak vtipné obrázky, tak i nesmyslné. malůvky. U téhle knížky nechci prozrazovat děj, ani nic víc. Prostě Vám jenom řeknu, KUPTE SI JI. Mě se strašně líbila a byla jsem s ní opravdu spokojená. A také jsem se docela nasmála.








A aby dnešní post nebyl jenom o knihách (které tak moc lidí nemá rádo, chjooo), s něčím se Vám svěřím. Na Snapu, si pořád stěžuji (zato se omlouvám), že prostě blbě spím. Poslední 2 týdny chodím spát okolo 1 hodiny ráno. a to vůbec takhle nebývalo. Pořád se budím a i když spím poměrně dlouho, jsem celý den úplně vyšťavená. Nevíte někdo, čím to může být? Kávu piji jenom ráno, a i tak se ji snažím omezit. Budu ráda za Vaše tipy a konečně se někdy pořádně vyspím.

Přeji Vám krásný zbytek dne, užívejte si prázdnin dokud to jde. Budu se těšit u dalšího postu. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️

3 komentáře :

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Krásné fotky Pájo:)
Ta Kečupová mračna mě zaujala na tvém snapchatu a tu knížku v angličtině chci hodně dlouho, takže až budu kupovat za pár dní knížky k narozeninám, tahle v nákupu chybět nebude!
Určitě víc takových tipů! ♥
http://of-goldbook.blogspot.cz

Adéla řekl(a)...

Přesně tyhle dvě knížky mám na svém wishlistu!♥ Takže čekám až budu mít penízky na víc a já si mohla udělat radost. Tímhle článkem jsem natěšená ještě mnohem víc!♥
A na tu nespavost zkus večer před spaním hrnek teplého mléka a v tom rozehřátou lžíci medu:)

Unknown řekl(a)...

Pěkný článek ,kečupová mračna jsem si koupila na tvoje doporučení :)

Okomentovat