SEARCH

úterý 2. srpna 2016

#33 Newspaper

Přeji Vám přenádherné odpoledne. Právě ležím v posteli, vedle mě horký čaj a kocour hrající si se sluchátky. Opravdu moc se omlouvám, že celý týden nevyšel článek (výmluvyyy), ale nebyl čas. Opravduuuu. Samé oslavy, výlety, a lenooost. Ale hodlám to napravit!!

Dnešní post bude o novinkách. Co se stalo, děje, a co se bude dít.

Jako první informace je, že ten nejlínější člověk na světě jménem já, začal cvičit. Jo. Nedělám to kvůli nikomu, nýbrž kvůli sobě. A to je podle mě hodně důležité. Jestliže děláte jakoukoli věc kvůli někomu, za chvíli Vás omrzí. Já se snažím každý den jít ven, zaběhat si. Vyrážím okolo 8 hodiny večer, protože odpoledne bych se asi uvařila. A také je to kvůli mému zdraví. Pro mne je tohle (ne) nejlepší aktivita. Chodím s mým parťákem, kterého musím šetřit, protože to není zrovna mládenec. A fotky jste mohli vidět v nějakém článku. Nádherně si vyčistím hlavu, a dělám něco pro sebe. A to je ten nejkrásnější pocit. A když zrovna nestihnu jít ven, buď kvůli nepříznivému počasí, nebo kvůli nějaké akci, tak cvičím doma. Nikdy mě nebavila cvičící videa. Nesnášela jsem je. Ale našla jsem si videa, která mi naprosto vyhovují. Jak už jsem se jednou zmínila, naprosto miluji Domču a její blog. A právě ona mě přiměla k tomu, abych něco začala dělat. Namotivovala mě, a díky ní jsem KONEČNĚ našla cvičící videa. Odkaz máte tady a tady. Řeknu Vám, myslela jsem si, že to nic nebude a ani se u toho nezapotím. OMYL. Teklo ze mě jako z vola. Ale mám radoost.

A takto to nějak vypadá na mých procházkách ❤️❤️



Tento Snap mluví za vše 😂😂💪💪


Needed 😍😍





Další informejšn je, že uběhly zhruba asi 4 měsíce od velké změny v mém životě. Mluvím o změně stravování, konkrétně o vegetariánství. Všechny mé dojmy se dozvíte v článku, který bude již brzy. Ale řeknu Vám jedno. Je mi milionkrát lépe. Mám více energie, jsem o hodně šťastnější a to jsem si myslela, že to už více nejde. A jsem ráda, že nepodporuji týrání zvířat (čistě můj názor).


Proč mezi nimi vidíme rozdíl?


Na Snapchatu jste si mohli všimnout, že našeho života vstoupilo malé štěstí. Nechci ale nic prozrazovat, dozvíte se o tom v dalším článku.

Jste někde na dovolené? Já ano. No, ona to dovolená úplně tak není. Koníčkem mého taťky je rybaření. Jak se říká, tiší blázni. Ale ne. Jsme v Napajedlech a mým hlavním cílem je si zde zarelaxovat. A vyčistit si hlavu, načerpat nové síly. Je tu krásná atmosféra. Byl tu už někdo? Jo a řekla jsem Vám, že cvičím jógu? Jogín Pája.

Malá ukázka Napajedel








Měsíc prázdnin už utekl a doufám, že ten druhý uteče hoooodně pomalu. Tímto chci vzkázat, užívejte si prázdnin, dokud to jde. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️

Žádné komentáře :

Okomentovat