SEARCH

úterý 24. listopadu 2015

#9 What to give from Christmas


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dnešního článku. Jak už vypovídá název, budeme se bavit o Vánocích. Konkrétně o tom, co komu dát. Asi moc předbíhám, ale zbývá nám do Vánoc "jenom" měsíc. Čím začínají depky z nákupů, ozdob atd. Já osobně s koupí nemám takový strach, snažím se o Vánocích moc nestresovat sebe a okolí. Připravila jsem si tedy pro Vás mé typy na dárky. Jdeme na to!!


1. Voňavka- Tou uděláte radost snad každé ženě. Na obrázku vidíte vůni od Chloe, která je naprosto božská. Moje mamča ji dostala minulé Vánoce, ale já jsem si ji tak trochu přivlastnila, heh ^ ^. Vím, je to vcelku drahá záležitost, místo ní můžete dát jakoukoliv jinou. Ale jestli jste ochotní utratit vcelku velký peníz, rozhodně běžte po tomhle. (link)

2. Hrníček- K tomuhle nemusím snad ani nic psát. Já hrníčky naprosto zbožňuji a asi všem udělá tento dárek radost. Můžete na něj dát fotku dle svého výběru, anebo si jeho vzhled vyrobit sami. Navíc je to taková osobní věcička, kterou můžete používat jenom vy sami. No, mojí mamky se tohle netýká. Ta si pije z hrnečku s mým jménem jakoby nic. A docela mě to vytáčí :D Na obrázku máte krásný hrníček ze Zootu, link TADY

 3. Kniha- Jsem asi blázen, ale mě by opravdu udělala kniha radost. Jestli máte někoho v okolí, o kom víte, že rád čte, rozhodně mu uděláte radost knížkou. Já jsem vybrala knihu s názvem "Nejsem jako vy" a za mě rozhodně  ANO!  (Bohužel nikde jsem nemohla najít prodej, všechno bylo vyprodané. Naprosto všude. Tak možná, že Vy budete mít štěstí.)

4. Něco na zub- Opravdu nevím, jak mě tahle věc napadla, ale budiž. Nejenom, že jsou Vánoce, takže je automatické přibrat na váze, ale já sem dám ještě jídlo navíc. Jak logické. Ale není to tak špatný nápad. Můžete dávat nějaká zdravá jídla, nebo i čaje, kávu. 

5. Rostlina- Já sbírám kaktusy a nový přírustek by mi udělal velkou radost. Nejenom že je to vcelku levný dárek, ale uděláte tím např. babičce radost.

6. Svíčka- Tu tady ani nemusím zmiňovat, no ne? Krásný dárek, který provoní celý dům (možná jenom místnost) a rozhodně užitečný. Na obrázku vidíte Yankee Candle Gingerbread. Naprosto dokonale voní a vydrží hodně dlouho. Yankee Candle není moc levná značka, ale myslím si, že za tu neskutečnou vůni a výdrž ji to můžeme odpustit. (link)

7. Sprchový gel- Nebo všelijaká koupelová potřeba rozhodně nikoho nezahanbí. Na obrázku se nachází Shower gel od STR8. Tuto značku má můj taťka velice rád a proto mu ji kupuji každý rok, jak na Vánoce, tak na narozeniny.

Tímto se dostáváme na úplný konec. Doufám, že jsem Vám alespoň nějak poradila při koupi dárků. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤

1 komentář :

Suggar baby řekl(a)...

Super článek jako vždy :) jen tak dál ^^

Okomentovat