SEARCH

středa 25. listopadu 2015

#10 My top apps


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u nového článku, který je zaměřený na mé nejoblíbenější aplikace. Žádné vykecávání a jdeme na to!!

1. Spotify- Jakožto člověk, který neustále potřebuje slyšet hudbu je tato appka ideální. Najdete tam snad všechny písně co kdy vyšli. Je ale také super, že Spotify sám vytváří playlisty na různé téma, např. Pop Ballads, Afternoon Acoustic, Sleep atd. Já mám osobně nejraději Peaceful Piano playlist. Při tomto tématu nemůžu rozhodně zapomenout na mou nejoblíbenější skupinu- One Direction



2. Twitter- Vždy jsem nechápala, na co vůbec je, ale teď neodmyslitelně patří mezi mé TOP aplikace. Je to něco jako Facebook, ale o 100% lepší. klik- ZDE

 3. We Heart It- Nejlepší aplikace na stahování všelijakých obrázků. Ano, na tenhle způsob existuje i Tumblr, ale u mě je vždy We Heart It na prvním místě. klikni- KLIK

4. Instagram- Tohle je u mě snad samozřejmost. Na Ig jsem dá se říci závislá. Tam se můžu nejvíce vyřádit na své fotografické stránce. link TADY

  
5.VSCO Cam- Jako velká milovnice focení musím mít alespoň pořádnou aplikaci na úpravu fotek. Zkoušela jsem hodně editorů, ale tahle se mi osvědčila ze všeho nejvíce.

Dostali jsme se na úplný konec. Napište mi do komentářů jaké jsou Vaše oblíbené aplikace. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts ❤❤❤


Žádné komentáře :

Okomentovat