SEARCH

sobota 21. listopadu 2015

#7 Time

Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dalšího článku s názvem "Time". Ani nevím, jak mě to napadlo, ale teď se všechno točí okolo času a tak mě napadl tenhle název.   

Dnes je Středa, konkrétně 7 hodin ráno. Touhle dobou bych měla být na cestě do školy, ale nejsem. Má škola pořádá DOD ( Den Otevřených Dveří) a tak na vyučování jdu až na 1 hodinu odpoledne do půl čtvrté.

Asi se ptáte, proč vstávám tak brzo, když mám volno? Popravdě, na tuhle otázku neznám ani já odpověď. Mám to takhle vždycky. Je víkend, vstávám v 7. Jsou prázdniny, vstávám v 7, někdy i dřív. U mě je takový problém. Vzbudím se a už neusnu. Já jsem člověk, který moc dlouho nevyspává. Před dvěma roky by tomu bylo jinak. Teď chodím spát brzo, vstávám brzo.

Tyhle dva týdny jsou pro mě nejstresovější  období. Písemky, učení nad hlavu, zkoušky, ročníkovky,... Nad hladinou mě drží blížící se prázdniny, což je v Pondělí volno a v Úterý st. svátek. Rodiče mi svolili organizaci výletů, plánování a v tomhle se naprosto vyžívám. Takže čekejte další články s výlety!! :D

A jsme u konce. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts.

P.S. Máte to taky takhle se spánkem? Jak se Vám daří ve škole? Chystáte se někam o víkendu?








  
   

Žádné komentáře :

Okomentovat