SEARCH

neděle 8. listopadu 2015

#6 Serials

Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dalšího článku!! Dnešní téma jsou mé oblíbené seriály. Když je ta Neděle, tak si udělám čas na seriály. Zde jsou mé 3 nejoblíbenější.

Sběratelé kostí. Já miluji záhadné komedie a tohle je naprostá špička. Krymy, komedie, záhady, případy, co víc si přát? A to hned v jednom!! Tenhle seriál určitě všichni znáte, ale stejně Vám ho doporučím. Jestli se nebojíte mrtvol a všeho kolem toho, tak je to určitě správná volba.

How I Met Your Mother, v překladu Jak jsem poznal Vaši matku. Jedním slovem KLASIKA. Já se do toho úplně zažrala a nelituji toho. Komedie miluji a když mám špatný den (nebo týden :D) tak hned sahám po tomhle seriálu.

 A do třetice všeho dobrého, Elementary. Je to nejnovější verse Sherlocka Holmese, a je naprosto dokonalá. Miluji Holmese jako film a jestli jste stejní jako já, tak ho určitě zkoukněte.Je to asi nejlepší seriál, co jsem kdy viděla.

A jsme u konce. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Přeji krásné dívání na seriály. Bye bye sweethearts

P.S. Jaké jsou Vaše oblíbené seriály? Díváte se na ně? Jaký máte rádi styl seriálů? Krymy,záhady a nebo naopak komedie?  
  











1 komentář :

Unknown řekl(a)...

MILUJU sběratelé kostí ��
Jinak ty dva nemusím ,mám ráda průměrnákovi,plný dům atd.. ��
No dobře ,tak se každé ráno dívam na déčko ��

Okomentovat