SEARCH

neděle 22. listopadu 2015

#8 How to start on IG


Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dalšího článku. Předem se omlouvám, že jsem docela dlouho nebyla aktivní, ale prostě nebyl čas. Teď mám ale hromadu volného času, protože mě skolila velice závažná nemoc, která nese název RÝMA. Takže bude alespoň více článků. 

Asi si někdo z Vás všiml, že se něco stalo s mým blogem. Konkrétně s desingem. Naprosto dokonalý vzhled mi udělala úžasná Alča. Patří ti mé velké díky. Alča také píše blog TADY  a má strašně krásné fotky na jejím Ig ZDE

Dnešní téma jsem se chtěla zaměřit na Instagram. Hodně lidí mi píše, jak mají začít, jak jsem získala tolik follow a jestli mám  nějaké rady. Rozhodla jsem se tedy, že to raději napíšu jednou a srozumitelně, než to psát 200x a nikdo by to nepochopil. Pro někoho to bude velice zbytečný článek, ale já věřím, že se najde někdo, komu to pomůže.

1. Téma focení- Nebývá to jednoduché, ale pak bude Váš Ig vypadat lépe a lépe. Rozhodněte se pro jedno téma, co budete fotit. Může to být příroda, zvířata, jídlo, outfity, beauty,....prostě všechno, ale snažte se, aby Vaše fotky na sebe daným tématem navazovaly. A tekhle je to i u barev. Já jsem se rozhodla, že budu fotit vše jenom na bílém pozadí a i když se někdy přemáhám nedát tam krásnou fotku koně, pak si ale uvědomím, že  by se hnědý hřebec docela hodně vyjímal nad bílými fotografiemi.  Takže vše v jedné barvě. 

2. Bio- dává první zprávu návštěvníku Vašeho profilu, jaký jste. No, to zrovna ne, ale má přehled, jaké by jste asi tak mohli přidávat fotky a jestli jste ho zaujali. Já jsem do svého bia zařadila své oblíbené barvy a věci, jakou poslouchám hudbu, mé dosažené cíle ve sledování, jakého čísla bych chtěla dosáhnout a samozřejmě odkaz na blog.

3. Inspirace- takhle jsem začala i já. Dívala jsem na již úspěšné profily a zjišťovala jsem, co se líbí lidem, ale i mě samotné. Vždy jsem obdivovala fotky v čistě bílém nádechu, vyřazovalo to na mě jakousi optimistickou náladu. Tak jsem se rozhodla, že to také zkusím. Teď fotím jenom v bílé a rozhodně toho nelituji.








4. Rozdíl  sledovanosti- Jestliže budete sledovat  1K lídí a Vás z toho čtvtka, nebude to mít dobrý dojem. Sledujte jenom lidi, které Vás inspirují, oblíbené hudební interprety, youtubery. Nesledujte lidi, které "musíte", jako jsou například spolužáci, kamarádi. Čím méně lidí sledujete, tím Vám to více přidá. 

5. Kvalita- tu bohužel nejde ničím nahradit. V dnešní době má spousta mobilů kvalitní foťáky, ale některé jsou s tímhle "pokrokem" o krok pozadu. Snažte se fotit kvalitním foťákem. Naprosto zapomeňte na filtry. Je 100x hezčí upravovat fotku v editoru, než na ni naplácat přes 20 filtrů rovnou z Instagramu. Mě se hodně osvědčila aplikace VSCO Cam a patří mezi mé nejoblíbenější.

Tím jsme se dostali na úplný konec. Doufám, že jsem Vám alespoň nějak pomohla a vzali jste si mé rady k srdíčku. Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts

Žádné komentáře :

Okomentovat