SEARCH

pátek 5. srpna 2016

#34 Chocolate, chocolate, and only chocolate

Krásné odpoledne všem! Před 2 hodinami jsem přijela z Napajedel a vypadá to na pěknou bouřku. Fňuk. Opět a zase popíjím čaj a promazávám všemožné fotky z mnoha akcí. Všimla jsem si, že jsem fotila i můj výtvor, který všem chutnal. A to se divím. Název opravdu vystihuje dnešní recept.

Brownies. Vláčné, sladké, a převážně čokoládové. Má sestra slavila nedávno narozeniny a tak jsem se rozhodla, že něco upeču. A já si myslím, že se mi povedlo.

Co budete potřebovat:

350 g hladké mouky
80 ml studené vody
80 ml oleje
holandské kakao
1 sáček kypřícího prášku
čokoládu dle chuti
2 vejce
sůl
máslo

1. Troubu si předehřejeme na 180°C
2. Plech si vymažeme máslem a vysypeme moukou¨
3. Smícháme mouku. 5 lžic kakaa, kypř. prášek a sůl
4. Poté přidáme vodu, olej a vejce
5. Rozdrtíme polovinu čokolády a kousky přidáme do těsta
6. Všechno zamícháme a nalijeme na plech
7. Zbylou polovinu čokolády můžete sníst, ale já jsem ji rozlomila na větší kousky a posypala jsem jimi těsto
8. Plech vložíme do trouby a počkáme si cca. 20- 25 min.
9. Jak poznáte, že je hotové? Píchněte do něj špejlí, těsto se na ni nesmí lepit a brownies musí být na povrchu vláčné
10. Když je upečeno. plech vytáhněte a nechte vychladnout. Poté nakrájejte a můžete jíst!

Já jsem si k němu udělala i kávu, a je to opravdu dobrá snídaně. Sice já na sladké moc nejsem, ale bylo to opravdu dobré. Přeci se musím pochválit 😄😄

Doufám, že si také něco upečete a přeji krásný zbytek dne. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️ Dobrou chuť!!! 





Coffee art


A takhle vypadal sestřin narozeninový dort

2 komentáře :

Michaela Kofroňová řekl(a)...

to vypadá úžasně! určitě vyzkouším ♥
http://of-goldbook.blogspot.cz

Unknown řekl(a)...

Zkoušela jsem to upéct,protože jsem ti věřila ale musím říct že hnus! Tohle nemá s brownie nic společného!

Okomentovat