SEARCH

pondělí 8. srpna 2016

#35 Beach and water

Přenádherné slunečné Pondělí!! Dnešek je nádherný. Je krásně teplo a stihla jsem tolik věcí. Nafotit fotky, vyřešit zprávy a emaily, zajógovat si. Miluji tahle produktivní rána.

Jednou jsem se zmínila, že jsme byli v Napajedlech. A dnešní článek bude právě o nich. Můj taťka je rybář. Spíš je to jeho hobby. Mě s mamkou každý rok přemlouvá, aby jsme s ním jeli k vodě. Sestru přemlouvat nemusí, ta to zdědila po taťkovi. A jako každý rok nás přemluví a my vyrážíme na vodu.

Miluji to tady. Všude voda, čistý vzduch. Klid bych sem nepřiřadila. Sice nějaký tu je, ale když máte z jedné strany "mladistvé", kteří si užívají život po svém- alkohol, vodní dýmka, hlasitá hudba- a z druhé strany mimino, které ne a ne nepřestane brečet, tak si moc neodpočinete. Ale nechci si tu stěžovat. I tak to bylo krásných 5 dnů. Přečetla jsem si pár stránek z rozečtené knihy, zkoukla celou jednu sérii "The Mentalist" (rozhodně doporučuji se na tento seriál podívat), jsem na vyšším levlu jogínství a svým způsobem jsem i vypla.

Doufám, že se Vám fotky líbili a já Vám přeji krásné Pondělí. Bye bey sweethearts ❤️❤️❤️ 

Jinak se omlouvám, že neodepisuji na komentáře na blogu, ale nejde mi to. Nechápu proč. Kdyby se našel někdo, kdo by mi byl ochotný pomoci, jeho pomoc s radostí uvítám ❤️












Nádherný sousedovic pejsek 



Každý den jsem v 5: 14  vstávala, abych mohla vyfotit východ slunce. Jenomže jakožto já, pravděpodobně nejlínější člověk, jsem prostě nevstala. Dívala jsem se z okna, a tam nic samozřejmě nebylo. No, východ byl na druhé straně. Až v den odjezdu jsem se dokopala, abych ho šla KONEČNĚ vyfotit.


Nemohla jsem se rozhodnout, která varianty je lepší, tak posuďte.


Žádné komentáře :

Okomentovat