SEARCH

neděle 21. srpna 2016

#38 My (normal?) day

Asi si říkáte, jestli to, co sem píšu, není trošku staré. Ano, je to staré. Včera večer byly s fotkami, článkem samé komplikace a než bych ho stihla vydat, tak by všichni spali. A tak alespoň máte nějaké počteníčko u snídaně 😄😄

Dnes je šílený den. Probudila jsem se okolo 7 hodiny ranní s nesnesitelnou bolestí hlavy. A to jsem si myslela, že budu vyspávat tak do oběda. Nezmohla jsem se na nic jiného, než se vyhrabat z postele, umýt si obličej a vrátit se zpět do bílých peřin. Jako normální člověk jsem dostala hlad. Neměla jsem na nic chuť, ale můj žaludek volal o pomoc, tedy o jídlo. Jako obvykle jsem si udělala čaj a nakrájela nektarinku. Další  kreace se mi vytvářet nechtěli, a tak jsem si ještě ukrojila mamčiny skvělé buchty a vrátila se opět do postele. Celé hodiny jsem projížděla Instagram, Tumbler, YouTube, četla si všemožné blogy a poslouchala oblíbené skupiny a zpěváky. Poté mi mamka řekla, že dnes má babička narozeniny a my přijdeme na oběd, Oblékla jsem si co nejpohodlnější oblečení a jeli jsme. Jakožto vegetarian jsem si vzala jenom bramborový salát a další hrnek čaje. Teď sedím na houpačce v babiččině zahradě a mými společníky je vychlazený čaj, tužka, papír a pejsci. Píši tento článek, procházím se po zahrádce a fotím naprosto vše.

Hlasím se z domova, u stolu v mém pokoji a s velkým hrnkem čaje. (vážně, pořád jenom čaj?) Mobil vedle mě pracuje jako o život když zpracovává fotografie. A notebook ostatně také. Chtěla jsem dnes napsat článek o nějakém tématu, nejlépe Ask. Ale otázek mi moc nepřišlo, a tak tomu nechala volný průběh. Kdybyste mi chtěli položit nějakou otázku, tak ji můžete poslat do komentářů na blog, anebo na Instagram, nebo do directu. Stejně už dlouho nebyl takovýto "random" post. No, spíše to bylo popsání mého dne, hah.

Včera odpoledne jsem přijela ze soustředění a řeknu Vám, že mi to chybí. Tak (asi) za několik měsíců tam budu zpět. Děkuji moc nejúžasnějším slečnám, že se mnou strávily těchto krásných 6 dnů. Moc ti děkuji Simonko, Natálko, Kačenko, a Nikolko  Jste nejlepší. Mám vás ráda 

Já se oblékám do sportovního a vyrážím ven. Doufám že se Vám dnešní posty líbil. Bye bye sweethearts 

(Omlouvám se za množství a kvalitu fotek. Fotila jsem telefonem a měla jsem prostě fotící náladu 😄)

























Ještě mi tam chybí Kačenka. Ale bylo to nejlepší.

Žádné komentáře :

Okomentovat