SEARCH

sobota 27. srpna 2016

#40 Day with my bae ❤


Přeji Vám všem krásné odpoledne!! (anebo večer, nevím kdy to vydám) Doufám, že si užíváte poslední dny prázdnin. Toto rychle uteklo, že ano? Ještě si pamatuji, když mi paní učitelka předávala vysvědčení a teď už půjdeme všichni za chvíli do školy. Ještě by to chtělo tak 2 měsíce.

Díky konci prázdnin jsem se svou kamarádkou (KONEČNĚ!!) zašla na kávu, ona na mátovou limonádu. A dnes to bude post o tomto dni.

Celé prázdniny jsem chtěla s ní někam zajít, no, čas nám nepřál a mé plány se křížily s jejími a zase naopak. Čas jsme měli až včera, a tak jsem neváhala a ihned jí volala, že jsme přijeli z Beskyd a my mohli jít na tu dlouho odkládanou schůzku.

Znáte někdo Style Cafe? Já tam chodím velice často a tím více si toto místo zamilovávám. Miluji minimalismus, a v těchto prostorách se sítím jako doma.

Já jsem si dala svou klasiku, ledová káva a Klárka pila velice dobrou mátovou domácí limonádu. Není přeslazená, což já osobně naprosto miluji, není ani moc drahá. Takže za mě rozhodně ano.

Po dopití všech drinků jsme šli do zámecké zahrady, projít se a hlavně si popovídat. A já samozřejmě něco nafotila. (hlavně teda ty Klárčiny ksichtíky, ha)

Poté jsme šli na "nákupy", Klárka odjela domů, já k ní, ona se sbalila a my odešli k nám. Hráli jsme všemožné hry. A pak šli na procházku.

(Nevím proč, ale mám pořád záseky. Jak v mluvení, tak v psaní. Tak se když tak omluvám, jestli něco nebude dávat smysl.)

Šli jsme spát celkem brzo. Okolo 10? Já jsem byla strašně unavená. na snídani jsme měli mé nejoblíbenější müsli. Klárka měla ovocný čaj a já černý. 


A pak jsem se šla připravovat na oslavu. A teď (8 večer) KONEČNĚ dopisuji tento článek. Doufám, že Vás tento post neunudil k smrti a že si ho alespoň někdo přečetl. A zasmál se nad fotkami. Přeji Vám krásnou noc. Bye bye sweethearts ❤❤❤

P.S. Ano, je pozdě, ale já to prostě potřebovala napsat.

P.S.S. To už vážně máme 40 článek? Wau, toto letí. Děkuji těm, kteří si mé bláboly čtou ❤ (teda pokus si to někdo čte, hah)




Unuděný výraz číslo 1


Unuděný výraz číslo 2

¨

Are you kidding me?!


¨

Měla tam být jenom levandule, ale tamta mi vlezla do záběru.





Nojono, papkej pomeranč.


¨

Ne, ty se prostě nemůžeš čučet, kam máš.


A aby tady nebyly ksichty jenom Klárky, přidala jsem i svoje.


Problémy lidí s dlouhýma vlasama.



Se musela umýt.



Docela umělecká fotečka, ne?



Nejlepší zmrzlina.


#nabezdomovce




Klárka se nudila, a tak nám namalovala náš znak.







¨




2 dršky.






Ranní účesy be like.

Žádné komentáře :

Okomentovat