SEARCH

středa 24. srpna 2016

#39 My Obsession, part. 2

Už dávno jsem chtěla napsat další část tohoto článku. V prvním díle jsem slíbila, že druhou část napíši zanedlouho, a tak by si někdo myslel, že ji napíši tak za týden. Ale já ji píši psala skoro před rokem? Trošku směšné, ne? Vrhneme se ale raději na hlavní pointu tohoto postu.

Nechápu lidi, kteří nesnídají. Já bych bez snídaně nevylezla z domu. Nejoblíbenější jídlo z celého dne je právě snídaně. Dělám si je hodně pestré, každý den nemůžu mít stejnou snídani (no, u avokáda je to ale jinak 😄).  Nemůžu mít 3 dny pořád sladkou snídani. Musím to měnit. Má nejoblíbenější sladká snídaně je asi ovesnoskořicová kaše. Anebo všechno z ovoce. Hlavně z toho ovoce!! Naprosto miluji smoothies, anebo smoothie bowl. Achhh. A slaná snídaně? Rozhodně avocado toust. ROZHODNĚ!! Miluji avokádo! A k tomu všemu černý čaj. A chtěla bych Vás poprosit. Snídejte!! Je to nejdůležitější jídlo dne.





Mozart. Patří mezi největší skladatele svého oboru. A také můj nejoblíbenější člověk, který je spojen s klasickou hudbou. Ano. Poslouchám Mozarta. A miluji ho. Všem lidem, co jsem to řekla, si ťukali na čelo a smáli se. Ale proč? Vždyť je to nádherná hudba. Ano, sice poslouchám moderní skupiny, ale za to mě nemusí nikdo odsuzovat. Chápu, že vážná hudba není pro každého a není to jeho ranní šálek čaje (anebo kávy?). Já například nemám ráda lidi, kteří se do někoho navážejí jenom kvůli tomu, co poslouchá. Já nemám ráda hudbu, při které se jenom řve do mikrofonu (asi punk?). Anebo český rap (tedy kromě Jonáše). Ale navážím se do někoho, kdo to poslouchá a má to rád? NE. Nikdy bych to neudělala. Můj názor je, ať si KAŽDÝ POSLOUCHÁ CO CHCE A CO SE MU LÍBÍ. Toť názorové okénko uzavírám na dva zámky. Miluji o Mozartovi filmy. A jeho skladby. Pro mě je to král všech králů.




Jak už všichni víte, miluji procházky.  Vždy si krásně pročistím hlavu, načerpám nové síly. Mohu u toho poslouchat hudbu, anebo si jenom tak povídat sama pro sebe (Ano, jsem divná, o tom ale v dalším článku. A kdo by to nedělal, hm?). Teď jsem se vrátila z Radegastu a bylo to úplně nejlepší. Akorát se tam stalo nemálo úrazů. Tím se napojuji na další a souvisejícím bodem. Příroda. Miluji lesy, hory, louky, vody. V lese mohu sbírat borůvky jako Mařenka, na horách se mohu rozjímat nad nádhernými výhledy a na louce natrhat luční kvítí. A z toho všeho si můžu udělat vzpomínky, buď hmotné, anebo ty, které mi vždy zůstanou v mysli.






A teď úplný opak procházek. Miluji seriály. Psala jsem Vám článek o mých oblíbených seriálech a od té doby se to moc nezměnilo. Spíše se jenom nějaké přidaly. Nejvíce mám ráda detektivky, kriminálky. (ale neee ty české 😄) Sherlock Holmes je u mě klasika. Strašně moc si chci o něm přečíst knížku, ale nikde ji nemůžeme sehnat. Máte nějaké tipy? A pak tu jsou klasiky jako Jak jsme poznal Vaši matku, Sherlock Holmes, Sběratelé kostí, atd. Jaké jsou Vaše oblíbené seriály?





V minulém dílu jsem psala, že jsem coffeeholic. Teď jsem teaholic.  Teda hlavně black teaholic. Z mé oblíbené kávy jsem přešla na čaj. Kávu jsem pila jenom ráno, protože i kdybych si ji dala ve 2 hodiny odpoledne, i tak bych neusla. A teď za den vypiji klidně 4 šálky čaje. Možná na něm začínám být závislá. To doufám že ne. Nepohrdnu ale ani ledovým čajem. Můj nejoblíbenější je černý a zelený čaj. Ale jahodový a z lesního ovoce je také úžasný. Mňam!! (a teď jsem dostala chuť na čaj 😏 A co jste vy? Coffeeholic, anebo teaholic? 

Tohle snad mluví za vše.


Typicky každé ráno.


So true.


No ano, někdy si ještě kávu dám.


It's so fluffy!! Tohle si vždy pomyslím, když vidím takovou tu úžasnou dečku, kobereček. Mám doma tolik podobných deček, že už je ani neumím spočítat. Miluji, když se můžu zachumlat do svetru, po horké koupeli se zabalit do županu. Tuhle "látku" miluji. Už strašně dlouho sháním tento kobereček, ale buď je moc drahý, anebo není v mé vysněné barvě. Jsem prostě úchylná na huňaté věci. Ale kdo by nebyl? 


Toto myslím!!



Doufám, že se alespoň někomu dnešní post líbil a možná napíšu pokračování. (?) Mějte se krásně!! Bye bye sweethearts ❤❤❤

Žádné komentáře :

Okomentovat