SEARCH

neděle 14. srpna 2016

#37 Beautiful forest

Krásné ráno!! Už do včerejška nám nejede Wi-Fi, ale díkybohu, že máme modem a já můžu napsat článek. Dnešní noc byla strašná. Pořád jsem se vzbouzela, nemohla jsem usnout a jsem vzhůru od půl sedmé. A to mám dneska vydat ten "nejlepší výkon". Tak asi pojedu na záložní baterky. Dnes totiž jedu na soustředění se sborem, a řeknu Vám, STRAŠNĚ SE MI TAM CHCE. Ha, jaká ironie. Ale nechci si stěžovat. Předčasně se Vám omlouvám, že ve Středu nevyjde článek, protože budu na soustředku. Tak snad mi to prominete.

Tento pátek jsme byli na houbách. A ano, rostou. A že jich roste hodně! Kolik jsme toho nasbírali? Asi 2 plné koše. Já osobně neskutečně moc miluji lesy. Vůně, klid, občasná zvěř. Mrzí mě, že nejezdím častěji. Jsem asi jedna z mála, která miluje houby. Přiznejte se, kdo je nemá rád, hmm?

Samozřejmě jsem si vzala foťák. To bych nebyla já. A mám tu pro Vás pár fotek. Krása tohoto lesa se nedá vyjádřit slovy, nikoliv fotkami. To si člověk musí prožít.

Dnes je to kratší článek, protože i vcelku spěchám. Klasická já. Doufám, že se fotografie alespoň někomu líbili a já už pádím upravovat fotky. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️




















4

1 komentář :

Bloo řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat