SEARCH

čtvrtek 11. srpna 2016

#36 Our new pet



Mohli jste ho vidět na Snapchatu. I na Instagramu. A dnes o něm bude celý článek.

Už jsem prozradila, že je to kluk. Anebo spíše kocour. Kolik mu je? Několik měsíců. Ale už teď se z něho stává zdatný chytač myší (no, to zatím ještě ne).

Tabby. Anebo Mourek? Má dvě různá jména. Abych to uvedla na pravou míru, sestra ho dostala ke svým narozeninám. Nechtěla nic jiného, než kotě. (ehm, ona vlastně chtěla hoverboard, ale ten jsme jí naštěstí rozmluvili, hah) Naše mamka bytostně nenávidí kočky, ale jako vždycky se nám podařili ji přemluvit. A tak to bylo. Koupila se přepravka/pelíšek, jídlo, záchod a byl doma. Měl asi 3 bratříčky a 2 sestřičky, ale nám se nejvíc líbil Tabby/Mourek. (s tím jménem to vysvětlím později)

Maminka je čistokrevná Britská modrá a tatínek, původ neznámý.  Asi nějaká pouliční směska. Mamča byla ale nádherná. Opravdu. Bohužel jsem si nevzala s sebou foťák. Krásně modrošedá srst, žluté oči, no prostě nádhera. Ale byla dosti hubená. Pán říkal, že dá raději najíst ostatním, než by se raději nažrala sama. Ale hubenost jí na kráse rozhodně neubralo.

První 3 noci byl doma. Sice byla mamka samozřejmě proti, ale taťka ji ukecal. Prvně spal u sestry, poté u mě. A vůbec jsem se nevyspala. Pořád někde lítal, kousal mě do nohy a když jsem ho zavřela do přepravky, tak neskutečně dlouho a nahlas mňoukal. Tak jsem ho raději nechala, aby mi okousal celou nohu. Po třech dnech už musí spát venku. A nesmí být ani doma. Aby si nezvykl. Stejně ale pořád lítá do obýváku. A malá vsuvka. On nespí v přepravce, jak jsem si všichni původně mysleli. Spí v krbu. Jo. A skáče na zahradní nábytek. Ode mě má přezdívku "klokan" a "ninja". Protože se otočíte a on už je třeba na druhé straně místnosti.

Možná se ptáte, jak se snáší s Gastonem (pes). Ze začátku to bylo hrozný. Tabby na něho pořád prskal a byl prostě nepříčetný. A co na to náš Gastonek? NIC. On nic nedělá. Klidně nechá kočku jíst ze své misky. Je to prostě ťulpas. (ale je to lepší, než by tu kočku zakousl, heh)

A teď už Vám KONEČNĚ vysvětlím jak je to tedy s těma jménama. Zpočátku jsme chtěli kočku. Jenomže jedna už byla zabraná a druhá se nám prostě nelíbila. A všichni jsme chtěli, aby alespoň trochu vypadal jako ze vznešené rodiny. (myslím tím z kočičí rodiny = plemeno) To jsem ale zase odbočila od tématu, co? Předem jsme měli už vybraná jména. Kdyby to byla kočka, jmenovala by se Bailey (čti "Bejlý") a kocour Leo (jako Leonardo DiCaprio?). Se sestrou jsme se předem domluvili, že nechceme české jméno, ale na konci se to zvrtlo. Nevím proč, ale ona si na poslední rozmyslela, že chce Mourka. Já jsem byla zásadně proti, protože nemám ráda česká jména. Tak jsme se dohadovali, dokud taťka nevznesl rozsudek, že já mu budu říkat anglickým jménem a setra českým. Já jsem tak hodná, že jsem se přiblížila k českému jménu, protože Tabby je mourovatá kočka. A bylo to. Správně by se mu mělo říkat "Taby" ale já a taťka mu říkáme "Teby". Je to přeci hezčí, no ne? Ano, možná z toho bude zmatený, ale i sestra se někdy "přeřekne" a řekne mu Teby. A tak si myslím, že je to na dobré cestě.

To jsem si myslela, že tu nebude moc textu a budou převládat fotky. Jak vidím, tak je to přesně naopak. Celé ráno jsem se přemlouvala, abych článek konečně napsala, ale vůbec se mi nechtělo. A teď nemůžu přestat. Ta ironie, že ano?

Jo, a na co jsem se Vás chtěla zeptat. Co říkáte na InstaStories? Líbí se Vám více InstaStories, anebo zůstáváte u klasiky Snapchat? Mě přijde, že se s tímhle IG hodně změnil. A "vykradl" ten nápad Snapchatu. Ale pro mě je asi lepší IG. Mé InstaStories vidí o mnohem více lidí, než na Snapu. A líbí se mi to svítící písmo, he. Takže za mě InstaStories palec hore!! A Vy mi můžete Vaše názory napsat do komentářů ❤️

Tohle by mohlo být pro dnešek vše. Děkuji Vám za přečtení. Bye bye sweethearts ❤️❤️❤️

Jo, a abych nezapomněla. Máte nějakého domácího mazlíčka? To mi také můžete napsat do komentů ❤️



Jak jsem říkal, strašně rád koušu věci, nejraději mám Pájininu ruku.


Poker face.


Zatím jsem malý, ale jednou budu taaakhle veliký.


Jo, pořád se někde válím.


Vím, že je fotka zaostřená jenom nohy, ale mě se strašně líbila.



A takhle na tebe budu číhat v noci.



Člověk, který jí jiného člověka, je kanibal. A jak se tedy nazývá kocour, který hryže mou ruku, hmm?



Tvářím se jako anděl, ale uvnitř jsem ďábel.



Já bych opravdu mohl být cvičný pes.



A takhle jsem se rozvaloval v posteli u Páji. Ona si neměla kam lehnout, ha.


Nějaký tanečky tady?


Jako poslušný pejsek.

3 komentáře :

Juli řekl(a)...

Pájo! Tak tenhle článek je fakt bomba! Hrozně se ti povedl! ❤️❤️❤️

Unknown řekl(a)...

Úžasný článek <3 Ty fotky jsou úžasné <3 Pozdravuj Tabbyho / Mourka :D <3 A rozhodně mám radši InstaStories & Mám morčátka a možná budeme mít pejska <3

Unknown řekl(a)...

Úžasný článek a krásné fotky! ❤ Jsi talent! 🎀

Okomentovat